„Creative Review“ (UK) išsamiai pristatė Lietuvos valstybės atkūrimo jubiliejaus ženklinimą šiame straipsnyje
Agentūros New! kūrybos direktorius Tomas Ramanauskas pasakoja, žurnalo redaktorių labiausiai domino, kaip buvo pasirinkta, regis, itin paprasta, tačiau tuo ir žavi prieiga – žodžio LIETUVA raidžių panaudojimas ženklinimo sprendimuose.
„Visada smagus dėmesys iš išorės, o kai jis yra pozityvus, tai nuteikia labai optimistiškai. Ypač, kai apie ženklodaros projektą rašo tai tikrai giliai analizuojantis „Creative Review“, nuolatos reaguojantis į pasaulines tendencijas ir išlaikantis aukštą kokybės kartelę“, – sako T.Ramanauskas.
Agentūros New! darbai yra jau ne kartą nuskambėję pasauliniu mastu. Vienas ryškiausių atvejų – kūrybinė provokacija, kai agentūra savo iniciatyva ėmė ir perdarė pasaulinės milžinės „Wikipedia“ interneto svetainę, patobulino jos funkcionalumą ir dizainą. „The Wikipedia Redefined“ projektas buvo sutiktas itin palankiai, sukėlė plačias diskusijas, gavo reikšmingą tarptautinės žiniasklaidos dėmesį.
„Nesame klasikinė reklamos agentūra, labiau komunikacijos konsultantai, kurie pradeda darbą gerokai prieš problemos sprendimą TV klipu ar reklamos skydeliu „Facebook“. Ženklodaros projektai, kurių mes pastaraisiais metais darome itin daug, yra kur kas platesnė sfera nei vien reklama ar viešieji ryšiai. Tiek „100 metų – atkurtai Lietuvos valstybei“, tiek ir „Wikipedia“ projektai prasidėjo nuo naujų logotipų, tačiau ilgai neturkus, peraugo į sistemų, vizualinės ir naudojomosi logikos kūrimą“, – priduria T.Ramanauskas.
„Creative Review“ – pasaulinis kūrybinės industrijos apžvalginis žurnalas iš Jungtinės Karalystės. Įtakingiausiųjų 10-uke reitinguojamas leidinys specializuojasi rašydamas apie reklamą, kiną, vizualiuosius menus, prekės ženklų kūrimą. Žurnalas kasmet skelbia ir geriausiųjų apdovanojimus specialiame leidinyje „Creative Review Annual“.