15 000 eurų laimėjimas – Kauno Akademijos bendruomenės verslo idėjai

„Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ projekto „Šiuolaikinės seniūnijos“ dalyvė, Kauno rajono Akademijos miestelio bendruomenė, socialinių idėjų hakatone „Change 4 Future“ laimėjo didžiausią galimą paramą – 15 000 eur – bendruomenės verslo idėjai įgyvendinti ir plėtoti.
Hakatonas
Hakatonas / Partnerių nuotr.

„Laimėjusi „Change for future“ projektą, Akademijos bendruomenė tampa atpažįstama pasauliui kaip socialiai atsakinga verslo ir kultūros bendruomenė. Džiaugiamės, kad savo aplinkoje gebame auginti, gaminti ir kurti, tuo pačiu generuodami ir socialinę grąžą. Bendruomenė save atranda ne tik kaip kaip gyventojų bendruomenę, tačiau, sujugdama žmogiškuosius ir verslo ryšius, kuria ir pridėtinę vertę“, – įspūdžiais po laimėjimo dalinosi Akademijos bendruomenės centro valdybos narė Kristina Šiožinienė.

Savo idėją – vietoje užaugintų bei pagamintų produktų ir paslaugų bendruomenės parduotuvę „Akademus pasakų miestelis“ bendruomenė gynė virtualaus hakatono metu, klausė patarimų ir sudarė strategiją verslui įkurti ir vystyti.

„Akademijoje, priešingai nei kitose Kauno rajono seniūnijose, nėra nei kultūros centro, nei laisvalaikio salės, todėl gautos lėšos bus skirtos vykdyti bendruomenines veiklas. Parduotuvė taip pat veiks kaip vietos gyventojų susitikimų, edukacijų, galerijos vieta, kultūros turizmo informacijos centro erdvė. Vietoje bus spaudžiamas natūralus aliejus, geriama kava, mokomasi ir dalijamasi kūrybiškomis patirtimis.“ – pasakoja „Kaunas 2022“ regioninių partnerysčių kuratorė Viltė Migonytė-Petrulienė.

Bendruomenės verslo projektas seniūnijoje pradedamas vystyti jau šįmet, o parduotuvė duris atverti turėtų žiemos pradžioje.

Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų organizuotoje verslo programoje „Change 4 Future“ viso dalyvavo apie 40 komandų, pristačiusių socialinio verslo idėjas įvairiose srityse – nuo aplinkos apsaugos iki pilietiškumo ugdymo. 15 iš šių komandų turėjo galimybę konsultuotis su įvairių sričių produktais rengiant savo verslo idėją. „Krizės, ekonomikos nuosmukiai yra ir galimybės – geresnės galimybės su savo idėja įeiti į besikeičiančias rinkas, patenkinti besikeičiančius vartotojų poreikius. Krizė – geriausias metas veikti,“ – teigia hakatono organizatoriai.

Hakatone dalyvavo bei pristatymų etapui buvo atrinkta ir kitos bendruomenės verslo – gilių kavos–idėja. Komanda, susibūrusi „Kaunas 2022“ organizuotų verslumo mokymų metu, dar tik žengia pirmuosius žingsnius įgyvendindami savo verslo idėją – Gilių kavą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis