15min grupė“ perka „M-1“ radijo stočių grupę

Lietuviško kapitalo „15min grupė“ siekia įsigyti „M-1“ radijo stočių grupę. „15min grupė“ pasirašė „M-1“ valdomų radijo stočių įsigijimo sutartį. Įsigijimui dar turi pritarti Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) bei strateginius sandorius tikrinanti Vyriausybės komisija.
Rūta Grušnienė ir Tomas Balžekas. Tomo Tumalovičiaus nuotr.
Rūta Grušnienė ir Tomas Balžekas. Tomo Tumalovičiaus nuotr.

„M-1“ grupę sudaro radijo stotys „M-1“, „M-1 Plius“, „Lietus“, „Laluna“ ir „M-1 Dance“.

UAB „15min“ ketina įsigyti 100 proc. įmonių „M-1“, „Ultra Vires“, „Radijo stotis Laluna“ ir „Reklamos ekspertai“ akcijų, kurias valdo Rūta Grušnienė.

„Tikime muzika ir jos galia, tikime radijo verslu ir jo ateitimi. Kaip daugelis iš mūsų, ir aš augau su „M-1“, taigi džiaugiuosi turėdamas galimybę prisiliesti prie šios organizacijos iš arčiau. O tapdami didesne žiniasklaidos grupe, galėsime žmonėms pasiūlyti kokybiškesnes naujienas, pramogas ir laiko praleidimą su visais mūsų prekės ženklais“, – sako pagrindinis „15min grupės“ akcininkas Tomas Balžekas.

„Didžiuojuosi savo komanda, kuri turi ambiciją sukurti vieną stipriausių lietuviško kapitalo žiniasklaidos grupių, grįstą stipriomis vertybėmis ir tikslais. Mus veda misija kurti gerai informuotą, kritiškai mąstančią ir augančią visuomenę“, – teigia T.Balžekas.

„Labai džiaugiuosi, kad 35 metus išbuvęs lietuviškose rankose „M-1“ ženklas pereis į lietuviškas rankas ir kartu su „15min grupe“ formuos naują, lietuvišką žiniasklaidos grupę. Dirbau šiose įmonėse daugiau nei 30 metų, iš kurių 18 metų sėkmingai joms vadovavau. „M-1“ ženklas yra Lietuvos legenda, gimusi kartu su mūsų laisve, prasidėjusi dar prieš Nepriklausomybės atkūrimą.

Perduodu ją žmonėms, kurie tą tikrai supranta. Linkiu radijo stočių komandoms ir toliau būti stipriausiomis ir kūrybiškiausiomis radijo komandomis Lietuvoje ir dėkoju visiems klausytojams, kurie ištikimai klauso „M-1“ grupės radijo stočių kiekvieną dieną“, – sako „M-1“ generalinė direktorė ir akcininkė Rūta Grušnienė.

Sulaukus LRTK ir Vyriausybės strateginių sandorių komisijos leidimo, sandorį planuojama užbaigti šių metų vasarą. Sandorio suma neatskleidžiama, jis finansuojamas nuosavomis ir skolintomis lėšomis.

„15min grupės“ vadovo T.Balžeko teigimu, kadangi abiejų grupių apyvarta neviršija 20 mln. eurų, sandoriui nereikalingas Konkurencijos tarybos leidimas.

Sandoryje pirkėją konsultavo advokatų kontora „Cobalt“, pardavėją – „Ellex“ ir „PwC“.

„15min grupės“ įmonėms priklauso prekės ženklai „15min“, „BNS“, „Žmonės“, „Legendos“, „Ji“, „ŽMONĖS Cinema“, „Prenumerata.lt“, „Bookswap LT“, „Manodaktaras.lt“.

„15min grupė“ yra lietuviško kapitalo įmonių grupė valdoma per holdingo bendrovę „4 Bees“. Jos akcininkai yra Tomas Balžekas (59 %), Martynas Basokas (24 %), Gabrielė Burbienė (10 %) ir Tomas Bindokas (7 %).

Šiuo metu „15min grupės“ įmonės turi 163 darbuotojus, „M-1“ grupės įmonės – 42 darbuotojus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis