„15min“ ir BNS valdančios įmonės jungiasi su „Media bitėmis“: sieks tapti stipriausia žiniasklaidos grupe

Naujienų portalą „15min“ valdanti UAB „15min“ ir naujienų agentūrą BNS valdanti UAB „BNS“, iki šiol 100 % priklausiusios Estijos bendrovei „Postimees Grupp“, jungiasi su Lietuvos medijų ir skaitmeninio verslo grupe „Media bitės“. Nauja įmonių grupė Lietuvoje veiks „15min group“ vardu.
Nauja įmonių grupė
Nauja įmonių grupė

Po susijungimo 60 % „15min group“ akcijų priklausys „Postimees Grupp“, 40 % –„Media bičių“ akcininkams.

„Media bitės“ į „15min group“ įlieja žiniasklaidos, fotografijos ir spaudos bei knygų platinimo verslus, valdančius žurnalus „Žmonės“, „Laimė“, „Legendos“, „Ji“, naujienų portalą „zmones.lt“ ir mobiliąją programėlę „Žmonės“, fotoagentūrą „ŽMONĖS Foto“ ir fotoarchyvą „Fotobankas“, taip pat platinimo įmonę „Medipresa“ bei internetinę knygų išpirktuvę „Perkuknyga.lt“.

Pagal pasirašytą susitarimą, už „15min group“ valdymą bus atsakinga „Media bičių“ akcininkų ir vadovų komanda, kurioje – „15min“ įkūrėjas ir buvęs vadovas Tomas Balžekas.

Gedimino Kropio nuotr./Tomas Balžekas
Gedimino Kropio nuotr./Tomas Balžekas

„Nuo pat pasitraukimo iš „15min“ ir BNS vadovo posto 2017 metais širdyje jaučiau, kad aš dar grįšiu. Gal kita forma, bet grįšiu. Tuomet skirtis buvo tikrai sunku. „15min“ yra mano DNR dalis nuo 2005 metų, į šią įmonę ir komandą esu įdėjęs 12 metų nuoširdaus darbo ir tikėjimo, kad gera žurnalistika daro pasaulį geresnį.

Grįžtu sustiprėjęs. Per tą laiką su savo partneriais ir bendraminčiais nuveikėme daug įdomių darbų. Tikiu, kad sujungus mūsų komandas, gerąją energiją ir novatoriškas idėjas mes tapsime stipriausia medijų grupe Lietuvoje ir labai vieninga komanda, kuri vadovausis tvirtomis vertybėmis ir sieks bendro tikslo visi drauge“, – sako T.Balžekas.

„Postimees Grupp“ vadovas Andrusas Raudsalu savo ruožtu teigia, kad pastarasis susijungimas leis dar labiau sustiprinti žiniasklaidos verslo pozicijas Lietuvoje.

„Partnerystė su „Media bitėmis“ mums atrodo labai natūrali – abi grupės paremtos stipriomis žurnalistinėmis vertybėmis. „Postimees Grupp“ pastaruosius kelerius metus planavo plėtrą Lietuvoje, ir šis susijungimas sustiprins mūsų, kaip vienų iš pirmaujančių rinkos žaidėjų, poziciją.

Skaitmeninės žiniasklaidos ateitis yra paremta mokamos prenumeratos modeliu. Sujungę „Postimees Grupp“ patirtį iš kitų rinkų kartu su „Media bičių“ stipria vietine prenumeratorių baze ir abiejų organizacijų puoselėjama aukštos kokybės žurnalistika, Lietuvos žiniasklaidos rinkoje pradėsime naują etapą“, – sako A.Raudsalu.

Pasak A.Raudsalu, pokyčiai reiškia ir tai, kad darbą UAB „15min“ ir UAB „BNS“ baigia šioms įmonėms vadovavęs Ramūnas Šaučikovas. Vadovauti UAB „15min“ laikinai skiriamas iki šiol generalinio direktoriaus pavaduotojo pareigas ėjęs Donatas Večerskis, o UAB „BNS“ – Vaidotas Beniušis, šios įmonės valdomos naujienų agentūros vyr. redaktorius.

Pasak A.Raudsalu, „Postimees Grupp“ vertina R.Šaučikovo indėlį į verslo sėkmę Lietuvoje ir patikimą žurnalistiką. „Šie principai išliks ir ateityje“, – sako A.Raudsalu.

Postimees Grupp nuotr./Andrus Raudsalu
Postimees Grupp nuotr./Andrus Raudsalu

Susijungimo sandoriui užbaigti reikės Konkurencijos tarybos pritarimo.

Likusieji „Postimees Grupp“ verslai, veikiantys Latvijoje ir Estijoje, ir toliau 100 % priklausys „MM grupp“, kurio pagrindinis akcininkas – Margusas Linnamäe.

Tuo tarpu į susijungimą nepatenka ir toliau tik „Media bičių“ grupės dalimi lieka UAB „ŽMONĖS Cinema“, valdanti to paties pavadinimo namų kino platformą, Všį „Pasaka“, valdanti du to paties pavadinimo kino teatrus Vilniuje, UAB „Mano daktaras“, valdanti rezervacijų sistemas „manodaktaras.lt“ ir „uodega.lt“ bei puslapius „pincetas.lt“ ir sveikas.lt, ir kitos smulkesnės veiklos.

„Media bičių“ akcininkai yra Tomas Balžekas (56,66 %), Martynas Basokas (26,67 %), Gabrielė Burbienė (10 %), Tomas Bindokas (6,67 %).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis