„2017 metus portalas 15min pradės atsinaujinęs ir visą savo veiklą sukoncentruos į pagrindinį prekės ženklą – 15min. Nuo vasario 1 d. portale atsiras naujos 15min prekės ženklo rubrikos pramogų, gyvenimo būdo ir stiliaus temomis.
Konceptualiai išgrynintos ir atnaujintos, naujosios rubrikos užtikrins maksimaliai kokybišką turinį šiam auditorijos segmentui“, – sako Tomas Balžekas, 15min generalinis direktorius.
Portale 15min, naujai kuriamose rubrikose, ir toliau lieka dirbti žmonės, šiuo metu rengiantys pramogų, gyvenimo būdo ir stiliaus temas.
Žmonės.lt, Ji24.lt ir eLaima.lt prekės ženklai priklauso „Žurnalų leidybos grupei“ – pagal partnerystės sutartį, šiems prekės ženklams pastaruosius aštuonerius metus internete atstovavo portalas 15min.
„Manome, kad mūsų populiarūs žurnalai, jų prekės ženklai gali ir turi būti plėtojami už spausdintinės žiniasklaidos ribų, tad panaudodami patirtį, įgytą bendradarbiaujant su 15min, nusprendėme šių žurnalų interneto svetaines vystyti savarankiškai“, – sako Linas Daugėla, „Žurnalų leidybos grupės“ direktorius.
UAB „Žurnalų leidybos grupę“ nuo 2014 m. pabaigos valdo bendrovė STAK „Kemplake“. UAB 15min priklauso Estijos žiniasklaidos bendrovei „Eesti meedia“.