„100 Lietuvų“ auditorijai tirti buvo naudojamas analitinis įrankis „gemiusDirectEffect“. Be kitų funkcijų, jis parodo kiekvieno lankytojo sociodemografinį profilį. Tyrimas truko dvi savaites – tiek, kiek trunka vieno šio pasakojimo gyvavimo ciklas.
Apibendrinus tyrimo rezultatus, paaiškėjo, jog vidutiniškai vienas istorijos skaitytojas šiam projektui skyrė beveik 23 minutes. Arba 7 kartus ilgiau nei vidutiškai portale 15min.
„Projektas „100 Lietuvų“ ir jo tyrimo duomenys paneigia gają nuostatą, kad internete žmonės ieško greito suvartojimo informacijos. Aiškiai matome, kad mūsų skaitytojai įsitraukia į multimedijos projektus, kad jiems svarbu ir turinys, ir forma“, – sako 15min vadovas Tomas Balžekas.
Vertinant sociodemografinius rodiklius, matyti, kad projekto pasakojimai populiariausi tarp aukštąjį išsilavinimą turinčių žmonių 25–55 m. amžiaus grupėse.
„100 Lietuvų“ – tai Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečiui skirtas projektas, skatinantis atrasti ir pažinti visokią Lietuvą – jos savitumą ir kasdienybę.
Unikalių pasakojimų ciklą kuria žurnalistas Mindaugas Nastaravičius ir fotografas Irmantas Gelūnas.
Iki šiol yra pasirodę 17 šio ciklo pasakojimų.Iš viso per trejus metus projekto autoriai apkeliaus 100 miestelių.