15min studijoje – apie kūrybišką verslą arba ko tikėtis iš „What's Next“?

Trečiadienį 15min studijoje svečiavosi kūrybinių industrijų „What's Next?“ konferencijos organizatorės – Marija Pulokaitė ir Živilė Diawara. Jos diskutuoja apie šiuolaikines verslo tendencijas, kas labiausiai traukia vartotoją – kūrybiniai sprendimai, inovacijos, dizainas ar patirtis? Kur ieškoti kūrybinių sprendimų, galinčių kardinaliai pakeisti verslą?
ŽIvilė Diawara ir Marija Pulokaitė
ŽIvilė Diawara ir Marija Pulokaitė / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

Kas šiandien yra įmonės veidas? Kas jį kuria – produkto dizainas ar žinutė bei jos pateikimas? Kam teikti prioritetą – patirčiai, stabilumui ar inovacijai, kūrybai ir naujausioms technologijoms?

Atidžiau analizuodami vartojimo tendencijas, priemones, kuriomis siekiama pritraukti žmogaus dėmesį, gali apčiuopti paprastų, o tuo pačių genialių įžvalgų. O dar pridėję ir kūrybiškumo akcentą galime skęstančią įmonę paversti rinkos lyderiu.

Šiuos ir daugiau klausimų 15min studijoje aptariame kūrybiškumo konferencijos „What's Next?“ organizatorėmis Marija Pulokaitė ir Živilė Diawara.

Pašnekovės dalijasi ne tik įžvalgomis apie šių dienų verslo tendencijas, bet ir atskleidžia, kokie verslo ir kūrybinių industrijų profesionalai lapkričio 9–10 d. atvyks į Vilniaus menų fabriką „Loftas“ ir pasidalins savo patirtimi su „What's Next?“ dalyviais.

VIDEO: What's next?: kas labiausiai traukia vartotoją – kūrybiniai sprendimai, inovacijos, dizains ar patirtis?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų