„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„15min“ vadovas Tomas Balžekas: 6 pokyčiai, kurie laukia internetinės žiniasklaidos

Žiniasklaida investuos daug laiko ir jėgų tam, kad pažintų savo vartotoją, konferencijoje „WHAT'S NEXT?“ kalbėjo „15min“ generalinis direktorius Tomas Balžekas.

„Ši sritis labai sparčiai keičiasi“, – konferencijoje kalbėjo T.Balžekas.

Jis, nors žiniasklaidoje dirba jau 10 metų, kasdien į darbą vis tiek eina su entuziazmu.

„Tik išvažiuoji atostogauti kokioms trims savaitėms, grįžti ir, žiūrėk, jau reikia vytis konkurentus“, – kalbėjo T.Balžekas.

Žiniasklaida yra vartojama, pasak jo, dviem būdais: 

1) Vartotojas nori viską žinoti greitai, čia ir dabar. Poreikį tenkins išmanieji telefonai ir laikrodžiai.
2) Vartotojas skaito tekstus vėliau. Poreikį tenkins planšetės arba nedideli nešiojamieji kompiuteriai.

Pasak jo, Lietuvos internetinėje žiniasklaidoje yra trys įmonės, kurios veikia pagal tarptautinius standartus, geriausių pavyzdžių ieško užsienyje. Tai – 15min.lt, DELFI ir lrytas.lt.

„15min” generalinio direktoriaus teigimu, žiniasklaida labai daug investuos į tai, kad pažintų savo vartotojus.

„Jam vartojant mūsų turinį, paduosime kitą turinį, kuris yra pagrįstas jo vartojimo ypatumais, pavyzdžiui, geolokacija, kad įsitraukimas būtų kuo didesnis“, – sakė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs