Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

17 startuolių kartu ieškos 11 milijonų eurų

17 vadinamųjų startuolių pradeda kapitalo paieškas užsienyje. Iš 40-ies atrinktos įmonės Stokholme, Tel Avive, Berlyne ir Londone, numatyta, turės apie du šimtus kontaktų su potencialiais investuotojais renginiuose ir akis į akį.
Ilja Laursas
Ilja Laursas / ISM nuotr.

Prisistatyti kompanijas mokiusios „Verslios Lietuvos“ atstovo teigimu, turinčių pinigų ir norinčių juos į ką nors investuoti rizikos kapitalo fondų tikrai yra, todėl pirmųjų sėkmingų rezultatų laukiama maždaug po pusmečio. Tikslas – bendrai pritraukti 11 milijonų eurų.

Dabar jau žinomo startuolio „GetJar“ įkūrėjo teigimu, tiek galimybių, kiek dabar, technologijų įmonėms pasaulyje dar niekada nebuvo. Bet pastangas jaunajam verslui patariama kreipti į kokybę, o produktą iškart taikyti globaliai rinkai.

„Itin unikalių idėjų pasaulyje yra labai mažai. Ir visos sėkmingiausios idėjos yra visiems žinomos. Ir klausimas ne apie tai, kad kažkas kažką sugalvos, klausimas apie tai, kas tą geriau sukurs. Irgi geriausia iliustracija yra Steve`as Jobsas su iPhone`u, kuris tikrai neatrado telefono, tiesiog padarė jį daug geresniu. Startuolių produktas – tai kokybiškas visiems pažįstamų idėjų išdirbimas“, – sako „GetJar“ įkūrėjas, investuotojas Ilja Laursas.

„Čia tas pats kaip brangakmenis: kai juvelyras padaro šedevrą, jis turi teisingai jį eksponuoti, kad atsirastų klientas, kuris jį nuperka. Tai šiandien mes vežame 17 brangakmenių, kuriuos kaip juvelyrai tikimės labai sėkmingai pristatyti“, – teigia „Verslios Lietuvos“ Verslumo departamento direktorius Dovydas Varkulevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos