Kaip teigia UAB „Vaisių sultys“ generalinis direktorius Dmitrij Čudakov, rekordinį pardavimų augimą lėmė įmonės gaminamų produktų asortimento plėtra, įmonės naujų klientų portfelio padidėjimas ir eksportas.
„Ženkliai šoktelėjusius pardavimus pernai įtakojo keletas veiksnių: vietinei rinkai pristatėme nemažai naujų gaminių. Prapletėme “pure pack„ pakuočių liniją, sukūrėme specialią morkų nektarų liniją vaikams. Siekdami didinti produkcijos eksportą metų viduryje, kelis dešimtmečius buvusį prekinį ženklą pakeitėme nauju, moderniu – ir nuo šiol mūsų produktai žymimi nauju “Big Fruit„ ženklu“, – sako D. Čudakov.
Ilgametes natūralių sulčių gamybos tradicijas puoselėjanti bendrovės „Vaisių sultys“ strateginis sprendimas pakeisti logotipus ir produktų pavadinimą lėmė ir smarkų eksporto augimą. Vien per antrą 2013-ųjų metų pusmetį įmonės eksportas išaugo pusketvirto karto.
„Nuo pat įmonės įkūrimo, sultys ir nektarai yra gaminami tik iš natūralių, ir daugiausiai – lietuviškų vaisių ir uogų, kuriuos superkame iš vietinių ūkininkų. Aukšta gaminių kokybė mums leidžia būti konkurencingiems ir įdomiems užsienio rinkose. Ypatingai mūsų produkcija vertinama Rusijoje, Skandinavijoje bei kaimyninėje Lenkijoje“, – eksporto augimą aiškino D. Čudakov.
UAB „Vaisių sultys“ yra seniausias natūralių lietuviškų sulčių gamintojas šalyje ir sėkmingai veiklą vykdo nuo 1959 metų.