21 metų G.Pušinskytė įsuko keliaraiščių verslą: uždirba tiek, kad darbo jai nereikia

Gretai Faustai Pušinskytei – vos 21 metai, tačiau merginos verslas jau generuoja tokias pajamas, kad iš tėvų kaulyti pinigų nebereikia. G.Pušinskytė užsidirba pardavinėdama keliaraiščius, kuriuos pati siuva – dabar, vestuvių sezono įkarštyje, per dieną ji gauna po 4 užsakymus. Kai keliaraiščio kaina – 35–65 eurai – pragyvenimui tikrai užtenka. „Gaunu daugiau nei gaučiau dirbdama restorane visu etatu, pridėjus arbatpinigius“, – džiaugiasi mergina.
Greta Fausta Pušinskytė
Greta Fausta Pušinskytė / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 2 Vestuvės Verslas

Darbininkas tėtis ir mokytoja mama nuo vaikystės merginą ragino mokytis tokios specialybės, kad galėtų lengvai susirasti darbą ir nereikėtų galvoti apie pajamas. Tačiau samdomo darbo G.Pušinskytė dirbti net nesiruošia – sako jau „atidirbusi“ savo, o dabar metas kurti ir iš to užsidribti.

Man ateina idėjos ir aš pradedu daryti, kad tik nereikėtų samdomo darbo dirbti, – atviravo jauna verslininkė.

„Man ateina idėjos ir aš pradedu daryti, kad tik nereikėtų samdomo darbo dirbti. Tėvai dažniausiai manimi netiki, jie mane skatino ieškotis darbo, nes reikia pinigų, reikia užsidirbti. Bet kai pamato, kad man sekasi, tai tada jau džiaugiasi. Dabar galiu save išsilaikyti, viskas yra labai gerai“, – interviu 15min sakė jaunoji verslininkė, dabar vystanti prekės ženklą „Lena Magdalena“.

Smagu, kai reikia stengtis

Mergina, paraginta tėvų, įstojo į statybų inžineriją, tačiau po metų studijas metė – pasirinko finansų inžineriją. Čia „dėl visa ko“, mat samdomo darbo ji dirbti nelabai nori.

„Lena Magdalena“ nuotr./„Lena Magdalena“ keliaraiščiai
„Lena Magdalena“ nuotr./„Lena Magdalena“ keliaraiščiai

„Man sakė, kad reikia nuo mažens mokytis, kad turėtum nuolatinį pajamų šaltinį, kad nereikėtų kasdien galvoti, iš kur gauti pinigų. O man kaip tik smagu, kai tu turi kasdien stengtis“, – pasakojo G.Pušinskytė.

Vasaros prieš mokslo metus mergina veltui neleido – nuėjo prašyti, kad dizaineris Robertas Kalinkinas ją priimtų į praktiką.

„Norėjau sužinoti, ar man tikrai tinka būtent siuvimas. Tėvai šios idėjos nepalaikė, dizaineris irgi įdomiai į mane pažiūrėjo, bet priėmė. Mes dirbome su jo žmona, siuvinėjome vestuvines sukneles. Aš visą vasarą ten vaikščiojau. Dirbau nemokamai, kiekviena diena buvo kaip šventė. Visa mados virtuvė buvo kažkas ypatingo“, – pasakojo mergina.

„Lena Magdalena“ nuotr./„Lena Magdalena“ keliaraiščiai
„Lena Magdalena“ nuotr./„Lena Magdalena“ keliaraiščiai

Vėliau ji įsidarbino pas Aureliją Beliakaitę, merginai pavyko ne tik užsidirbti, bet ir išmokti siuvinėti. Studijuodama VGTU mergina sugebėjo dar baigti ir profesinę mokyklą – siuvėjos specialybę.

Per dieną – po keturis užsakymus

„Pradėjau daryti, užplūdo toks geras jausmas“, – G.Pušinskytė atviravo, kad pirmaisiais metais nelabai sekėsi, ji pati netikėjo, kad iš to gali išgyventi.

Tačiau dabar ji tikina, kad pajamų visiškai užtenka pragyvenimui. „Tėvai sakė man ieškotis darbo, bet pamatė, kad viskas gerai, kad uždirbu daugiau negu dirbčiau visu etatu kokiame restorane, ir džiaugiasi“, – pabrėžė jaunoji verslininkė.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Greta Fausta Pušinskytė
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Greta Fausta Pušinskytė

Pradėjusi siūti keliaraiščius ji siekė, kad prekė būtų kokybiška ir atrodytų prabangiai: „Išmokau daug dalykų dirbdama su dizaineriais. Tai pritaikau praktikoje.“

Mergina pasakojo, kad pradžioje teko išleisti labai daug pinigų reklamai, savo puslapių socialiniuose tinkluose apipavidalinimui.

„Skyriau daug pinigų, kad išplistų, išpopuliarėtų mano prekės ženklas“, – pasakojo po prekės ženklu „Lena Magdalena“ dirbanti mergina.

„Nelaikau savęs dizainere – turiu skonį, moku gražiai padaryti ir gebu tai parduoti“, – pasakojo verslininkė.

Jos keliaraiščių kaina svyruoja nuo 35 iki 65 eurų, vasarą ji taiko nuolaidas. Vasarą – pats darbymetis. Mergina pasakoja per dieną parduodanti 4 rankų darbo keliaraiščius.

„Kasdien gaunu užsakymų nuo paties ryto – pabundu su klientėmis ir nueinu su jomis miegoti. Praėjusiais metais nepardaviau beveik nieko, o šią vasarą daugiau nei 100 vestuvių turėjo mano keliaraištį“, – gyrėsi G.Pušinskytė.

„Lena Magdalena“ nuotr./„Lena Magdalena“ keliaraiščiai
„Lena Magdalena“ nuotr./„Lena Magdalena“ keliaraiščiai

Vyrai kartais išsigąsta

Keliaraiščiai dažnai perkami mergvakariams, populiarūs ir vestuvėse – kai nuotaka meta merginoms puokštę, jaunikis numauna keliaraištį ir meta jį vyrams. Kuris pagaus, tas kitas eis prie altoriaus.

„Vyrai dažnai išsislapsto, nes gaudyti nenori“, – juokėsi mergina.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Greta Fausta Pušinskytė
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Greta Fausta Pušinskytė

Kai kurie vyrai atsisako keliaraiščio idėjos sužinoję, kad jį reikės nuimti ne miegamajame, o prie visų šventės dalyvių. Drąsesni merginos klausinėja, ar nebūtų įmanoma pagaminti valgomų keliaraiščių.

„Lena Magdalena – apie moterį, kurios visi ilgisi: nuostabios akys, šviečianti šypsena, pritrenkiantis kūnas. Ji viskas, ko gali norėti, ir daugiau. Kaip aš sakau, jei tau sekasi ir su ja susipažinai, nebenorėsi jos paleisti. Nes ji tokia – vienintelė. Ir tai apie mano klientes, kuri kiekviena man nauja Lena Magdalena, su savais minusais ir pliusais. Esu įsitikinusi, kad kam nors visi jų minusai vienas didelis pliusas“, – pasakojo mergina.

„Lena Magdalena“ nuotr./„Lena Magdalena“ keliaraiščiai
„Lena Magdalena“ nuotr./„Lena Magdalena“ keliaraiščiai

G.Pušinskytės ateities planuose – mergvakarių organizavimas.

„Gal ir nėra daug šitoje srityje dirbančių žmonių, bet pinigai čia yra labai geri. Manau, kad man patiktų, užsienyje tokia paslauga yra“, – tikino jauna verslininkė, netrukus pagal „Erasmus“ mainų programą išvyksianti į Portugaliją mokytis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis