25 milijonų eurų investiciją pritraukęs „Vinted“ startuolis planuoja spartesnę plėtrą užsienyje

Didžiausias Lietuvos startuolis „Vinted“ ketvirtadienį pranešė apie 25 milijonų eurų investiciją. Į įmonę investavo vokiečių „Hubert Burda Media“ grupė kartu su „Accel Partners“ ir „Insight Venture Partners“. Gautus pinigus „Vinted“ panaudos plėtrai į naujas užsienio rinkas.
„Vinted“ įkūrėjai Justas Janauskas ir Milda Mitkutė
„Vinted“ įkūrėjai Justas Janauskas ir Milda Mitkutė / Liucija Masaitytės nuotr.

„Vinted“ priklauso tokiu pačiu pavadinimu veikiančios drabužių ir aksesuarų prekybos ir mainų platformos. Naudodami „Android“ ir „iOS“ įrenginiams skirtas programėlės bei tinklalapį „Vinted“ nariai prekiauja ir aktyviai bendrauja tarpusavyje. Kai kuriose rinkose įmonė plečia asortimentą įtraukdama interjero dekoravimui skirtų prekių – ji siekia tapti pirmu vartotojų pasirinkimu renkantis daiktus asmeniniam ir namų stiliui.

Nauja investicija padidino nuo 2013 m. „Vinted“ pritraukto rizikos kapitalo sumą iki 50 milijonų eurų. Įmonė žada panaudoti naujus finansinius išteklius plėtrai už Europos ir JAV ribų. Didindama savo inovatyvių prekybos ir mainų platformų narių skaičių ji ir toliau skatins atsakingą vartojimą.

Liucija Masaitytės nuotr./„Vinted“ įkūrėjai Justas Janauskas ir Milda Mitkutė
Liucija Masaitytės nuotr./„Vinted“ įkūrėjai Justas Janauskas ir Milda Mitkutė

„Hubert Burda Media“ įmonių grupė yra idealus partneris mūsų tarptautiniam augimui”, – sakė Justas Janauskas, „Vinted“ vadovas. „Burda“ gyvenimo būdo žiniasklaidos ir virtualių bendruomenių auginimo patirtis taps stipriu pagrindu naujam mūsų plėtros etapui, kurį pradėsime 2016 metais.“

„Vinted“ turi išskirtinai aktyvią bendruomenę. Nariai vidutiniškai praleidžia 45 minutes per dieną naudodamiesi „Vinted“ mobiliosiomis programėlėmis ir tinklalapiais. Šis aukštas įsitraukimo rodiklis pelnė įmonei partnerystę su „Facebook“. 2014 m. balandį socialinis tinklas pristatė savo reklamos mobiliosiose programėlėse paslaugą, vienu iš trijų pirmųjų partnerių pasirinkdamas Lietuvos startuolį.

„Vinted“ verslo modelis yra lengvai replikuojamas ir veiks praktiškai bet kurioje šalyje“, – sakė Martin Weiss, „Hubert Burda Media“ įmonių grupės vykdomasis direktorius. „Esame tikri, kad „Vinted“ bus naudingi mūsų skaitmeninės žiniasklaidos kanalai ir patirtis tarptautinėje žiniasklaidos rinkoje.“

Liucija Masaitytės nuotr./„Vinted“ įkūrėjai Justas Janauskas ir Milda Mitkutė
Liucija Masaitytės nuotr./„Vinted“ įkūrėjai Justas Janauskas ir Milda Mitkutė

Kaip ir kiti dalijimosi ekonomikos startuoliai, „Vinted“ suteikia savo platformos nariams galimybę užsidirbti iš jiems priklausančių daiktų, arba sutaupyti perkant naujus. 11 milijonų „Vinted“ narių 8 šalyse apsipirkdami gali rinktis iš 20 milijonų platformoje parduodamų daiktų. Kasmet „Vinted“ nariai parduoda daiktų už daugiau nei 100 milijonų eurų.

Nuo pat pirmos mūsų investicijos 2013 metais, „Vinted“ demonstruoja stiprų augimą ir žengia į naujas šalis. Šių metų investicija leis įmonei paspartinti plėtrą ir tapti tikra globalios rinkos lydere, – komentavo Michiel Kotting, partneris iš Londono „Accel“ fondo.

„Nuo pat pirmos mūsų investicijos 2013 metais, „Vinted“ demonstruoja stiprų augimą ir žengia į naujas šalis. Šių metų investicija leis įmonei paspartinti plėtrą ir tapti tikra globalios rinkos lydere“, – komentavo Michiel Kotting, partneris iš Londono „Accel“ fondo.

„Insight Venture Partners“ ypač džiaugiasi partneryste su „Burda“ – tai sukuria puikią galimybę pasiekti Vokietijos rinką per stiprius vietos prekių ženklus bei didinti „Vinted“ žinomumą tarptautinėje rinkoje“, – sakė Bradley Twohig, „Insight Venture Partners“ atstovas.

„Vinted“ siekia paskatinti resursų tausojimą mados industrijoje plėsdama savo sąmoningo vartojimo bendruomenę. Įmonės misija yra siekti, kad dėvėti drabužiai taptų pirmu pasirinkimu visame pasaulyje. Šiuo metu ji yra pilnai pasiruošusi kurti naujas bendruomenes ir padėti joms keisti pirkimo ir vartojimo įpročius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis