Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2021 04 07 /13:37

153 mln. eurų grynojo pelno pernai gavusi „Maxima grupė“ išmokės 106 mln. eurų dividendų

Verslininko Nerijaus Numos (buvęs Numavičius) netiesiogiai valdomos mažmeninės prekybos tinklų valdytojos „Maxima grupės“ pajamos pernai augo 5,8 proc. iki 4,2 mlrd. eurų.
Naujųjų išvakarėse žmonės gausiai lankėsi prekybos centruose
Naujųjų išvakarėse žmonės gausiai lankėsi prekybos centruose / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Maxima grupės“ grynasis konsoliduotas pelnas pernai augo 18,2 proc. iki 152,581 mln. eurų, o pelnas iki mokesčių, palūkanų, nusidėvėjimo ir amortizacijos (EBITDA), neįskaičiavus vienkartinių įvykių, – 12,4 proc. iki 374,6 mln. eurų, o EBITDA marža – nuo 8,3 proc. iki 8,9 procento.

Vienintelė „Maxima grupės“ akcininkė „Vilniaus prekyba“ antradienį patvirtino 2020 metų veiklos ataskaitas bei nutarė dividendams skirti 106 mln. eurų, pranešė „Maxima grupė“.

Pasak „Maxima grupės“ vadovo ir valdybos pirmininko Manto Kuncaičio, Baltijos šalyse pajamų augimas pernai sulėtėjo, tačiau jas augino plėtra Lenkijoje ir elektroninė prekyba.

„Taip pat mes peržiūrėjome kaštų struktūrą bei reikšmingai pagerinome rezultatus Lenkijoje, o tai leido padidinti veiklos pelną“ – pranešime sakė jis.

Grupės pajamos Lietuvoje 2020-aisiais mažėjo 1,2 proc. iki 1,7 mlrd. eurų, Latvijoje – augo 4,9 proc. iki 878,1 mln. eurų, Estijoje – 3,4 proc. iki 502,9 mln. eurų, Lenkijoje – 9,9 proc. iki 974,9 mln. eurų, o Bulgarijoje – 22,2 proc. iki 182,8 mln. eurų.

Grupės teigimu, jos valdomas elektroninės prekybos įmonės „Barbora“ pajamos Baltijos šalyse 2020 metais išaugo daugiau nei dukart iki 104 mln. eurų ir sudarė 3,4 proc. visų grupės pajamų Baltijos šalyse.

2020 metais „Maxima grupės“ įmonės į ilgalaikį turtą investavo 88,9 mln. eurų – 32 proc. mažiau nei 2019 metais. Pernai grupė atidarė 93 naujas parduotuves, iš jų 73 – Lenkijoje. Bendras jų skaičius pasiekė 1323.

„Maxima grupė“ valdo prekybos tinklus „Maxima“ (Baltijos šalyse), „Stokrotka“ (Lenkijoje), „T-Market“ (Bulgarijoje) ir elektroninę maisto parduotuvę „Barbora“, veikiančią Baltijos šalyse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais