4 mln. atsisiuntimų per metus: kas nulėmė „Bolt“ sėkmę programėlių parduotuvėje?

Europoje pirmaujanti pavėžėjimo paslaugų platforma „Bolt“ įgauna pagreitį ir Lietuvoje – plečiasi į vis daugiau miestų bei pristato juose naujas savo paslaugas. Tarp jų – elektrinių paspirtukų nuoma ar maisto pristatymo programėlė „Bolt Food“. Prie šios kompanijos sėkmės prisideda ir smarkiai augantis populiarumas oficialiose programėlių parduotuvėse. Pavyzdžiui, nuo tada, kai praėjusių metų vasarą programėlė „Bolt“ pasirodė oficialioje „Huawei“ parduotuvėje „AppGallery“, ji jau buvo atsisiųsta beveik 4 mln. kartų. Tokie atsisiuntimų skaičiai lėmė ir greitą „Bolt Food“ programėlės startą šioje parduotuvėje. Kaip „Bolt“ pavyko per tokį trumpą laiką to pasiekti? Atsakymas slypi partnerystėje tarp prekės ženklų.
„Bolt“ elektrinių paspirtukų nuomos paslaugos pristatymas
„Bolt“ elektrinių paspirtukų nuomos paslaugos pristatymas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Kaip teigia Audrius Granickas, „Huawei Mobile Services“ verslo vystymo ir operacijų vadovas, sėkmę dažnai nulemia tai, kaip prekės ženklai geba išnaudoti savo partnerystę ir vieni kitų privalumus. Laiku priimti bei greitai realizuoti sprendimai vėliau abejoms pusėms atneša lauktų rezultatų.

„Oficiali „Huawei“ programėlių parduotuvė „AppGallery“ po savo starto per itin trumpą laiką tapo trečia didžiausia programėlių parduotuve visame pasaulyje su 530 mln. aktyvių vartotojų per vieną mėnesį. Taip pat ši parduotuvė vien Europoje augo 61,5 proc. (lyginant su tais pačiais rezultatais pernai) ir pritraukė 42 mln. vartotojų. Kompanijai „Bolt“ tai reiškia jų paslaugų pristatymą visai šiai vartotojų bazei, kuri ypatingai auga būtent Europoje, o „Huawei“ – garantuotą „Bolt“ programėlių pasisekimą „AppGallery“ parduotuvėje. Net iš pačių vartotojų buvo sulaukta daugiau nei 2 tūkst. tiesioginių prašymų, kad „AppGallery“ parduotuvėje atsirastų programėlė „Bolt Food“. Taigi, tokia paklausa tarp vartotojų bei galimybės abejoms kompanijoms ir tapo ilgalaikio bendradarbiavimo pagrindu“, – išskiria A. Granickas.

Huawei nuotr./Huawei App Gallery
Huawei nuotr./Huawei App Gallery

„Bolt Food“ – viena paklausiausių programėlių karantino metu

Kitas aspektas, nulemiantis „Bolt“ programėlių populiarumą – paslaugos aktualumas. Kaip ir su pavėžėjimo paslauga ar paspirtukais, maisto pristatymas buvo pasiūlytas pačiu laiku bei turėjo ne vieną konkurencinį pranašumą.

„Per pastaruosius kelis metus maisto pristatymo į namus paklausa smarkiai augo, o didžiausias šio pokyčio kaltininkas – prasidėjęs karantinas. Natūralu, kad maisto pristatymo paslaugų tiekėjai į tai reaguoja ir stengiasi pirmieji savo vartotojams pasiūlyti geriausią sprendimą. Mums taip pat svarbu, kad besinaudojantiems „AppGallery“ būtų suteiktos geriausios šiuo metu rinkoje tiekiamos paslaugos. „Bolt Food“ – tikrai yra tarp rinkos lyderių, nes programėlė šiuo metu prieinama 20 šalių bei toliau sparčiai plečiasi. Taip pat „Bolt Food“ startavo jau su visa „Bolt“ sukaupta patirtimi dalyvaujant itin konkurencingoje pavėžėjimo paslaugų rinkoje, todėl skaičiuojama, kad šios kompanijos maisto pristatymo paslaugos vidutiniškai yra net 25 proc. žemesnės už konkurentų. Nepaisant kainos, jau užsitarnauta pavėžėjimo paslaugų reputacija leidžia užtikrinti ir operatyviausią maisto pristatymą, todėl, ypač karantino laikotarpiu, tai „Bolt Food“ iškelia tarp paklausiausių programėlių mūsų parduotuvėje“, – teigia A. Granickas.

Partnerio nuotr./„Bolt food“
Partnerio nuotr./„Bolt food“

Lokalumas tapo jungiamąja partnerystės dalimi

Galiausiai, svarbiu sėkmės rodikliu yra ne vien trumpalaikiai, bet ir ilgalaikiai tikslai. Dar geriau – kai prekės ženklai atranda bendrų ilgalaikių tikslų. Pavyzdžiui, pasak A. Granicko, lokalumo aspektas visuomet buvo ir tebėra viena kertinių „Huawei“ strategijos dalių, todėl į tai orientuoti programėlių kūrėjai leidžia suvienyti jėgas.

„Kuriant ir toliau sėkmingai plėtojant „AppGallery“ parduotuvę, vieni svarbiausių tikslų – didelis dėmesys vietos programėlių kūrėjams, orientacijai į šalies gyventojų poreikius bei aukščiausios kokybės paslaugų tiekimas. Šie tikslai sutampa ir su „Bolt Food“ vertybėmis, o kompanijos dėmesys visuomet buvo orientuotas į vartotojus bei jų lūkesčius. Todėl, vertindami tokias bendradarbiavimo galimybes, visuomet užtikriname ne tik sklandų naujų programėlių atsiradimą savo parduotuvėje, bet ir siūlome nenutrūkstamą palaikymą iš savo pusės programėlėms jau startavus“, – apibendrina A. Granickas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis