5-erių metų gimtadienį atšventęs verslo centras „M7“ neatsigina nuomininkų komplimentų

Verslo centras „M7“ šią vasarą trankiai paminėjo savo 5-erių metų gimtadienį. Kaip teigia čia daugiau nei 3,5 metų praleidusios bendrovės „J&C Aero“ vadovas – jeigu ne ypač geras patalpų išdėstymas ir kiti privalumai, jo vadovaujamai bendrovei vargu ar būtų pavykę išaugti taip, kad šiandien jau tektų keltis į savo pačių namus, kuriuose jis teigia pritaikysiantis ir „M7“ pamatytus sprendimus.
5-erių metų gimtadienį atšventęs verslo centras „M7“ neatsigina nuomininkų komplimentų
5-erių metų gimtadienį atšventęs verslo centras „M7“ neatsigina nuomininkų komplimentų / Verslo centro „M7“ nuotr.

2017 m. Vilniaus pakraštyje, šalia Minsko plento savo duris atvėrė naujas modernus A klasės industrinis verslo centras „M7“, o šių metų liepą jis atšventė ir savo mažąjį 5 metų jubiliejų. Čia nuo 2019-ųjų sausio įsikūrusios bendrovės „J&C Aero“ vadovas Laurynas Skukauskas įsitikinęs, jog „M7“ buvo neatsiejama jo vadovaujamos bendrovės sėkmės dalis.

Augti padėjo modernus pastato išdėstymas

Paklaustas, kaip bendrovė apsisprendė „nutūpti“ būtent šiame verslo centre, ne pačiame Vilniaus centre, o miesto paraštėse, L.Skukauskas pabrėžia, jog „M7“ atitiko komandos lūkesčius ir vizijas modernaus verslo plėtrai.

Verslo centro „M7“ nuotr./5-erių metų gimtadienį atšventęs verslo centras „M7“ neatsigina nuomininkų komplimentų
Verslo centro „M7“ nuotr./5-erių metų gimtadienį atšventęs verslo centras „M7“ neatsigina nuomininkų komplimentų

„Verta paminėti, kad 2017-aisiais mes dar buvome išties jauni, tačiau jau drąsiai žengėme į rinką, siūlydami naujus sprendimus mūsų verslo srityje. Iššūkių nebijojome, nebijome jų ir iki šiol! Kaip ir „M7“ – visomis prasmėmis drąsus projektas, sukūręs naują NT nišą Lietuvoje: modernus, aukštos klasės sandėliavimo/gamybos paskirties pastatas su erdviais sandėliais bei jaukiomis administravimo patalpomis.

Į verslo centrą atėjome būdami „maži“ ir man labai džiugu, kad turėjome galimybę čia augti bei plėstis. Laikotarpiu, kai nuomavomės ir džiaugėmės „M7“ patalpomis, UAB „J&C Aero“ išaugo 3 kartus tiek mūsų komandoje dirbančių žmonių skaičiumi, tiek apyvartomis“, – sėkmės istorija dalijasi L.Skukauskas.

Tai, jog „M7“ vaidmuo bendrovės sėkmės istorijoje – didžiulis, L.Skukauskas iliustruoja pavyzdžiais: vienas jų – čia apsilankiusių klientų atsiliepimai, kurie, anot bendrovės vadovo, yra ypač svarbūs kuriant jos įvaizdį.

„Tai, kaip mes atrodome prieš savo klientus, taip mus ir vertina! Žinote, matyt, dar neįpratę, bet net ir didžiulių korporacijų atstovai, lankydami mūsų įmonę ir būdami „M7“ pastate, negalėjo atsistebėti šio pastato lygiu: aukščiausios energinės klasės sandėliai, modernūs biurai, čia pat – didžiulė aikštelė automobiliams, galimybė pakrauti elektromobilius, pagaliau – teniso kortai, sporto klubas, pirtys, kavinė... Ko dar galima tikėtis? Viskas vienoje vietoje.

Verslo centro „M7“ nuotr./5-erių metų gimtadienį atšventęs verslo centras „M7“ neatsigina nuomininkų komplimentų
Verslo centro „M7“ nuotr./5-erių metų gimtadienį atšventęs verslo centras „M7“ neatsigina nuomininkų komplimentų

Tai tikras pavyzdys to, kaip turi būti kuriamas verslas Lietuvoje – moderniai, ilgaamžiškai. Džiugu ir tai, kad pastato direktorius Tautvydas akylai jį prižiūri, nuolat modernizuoja sprendimus ir supranta, kad kai laimingas nuomininkas – laimingas ir pastato savininkas“, – šypsosi L.Skukauskas.

Anot bendrovės vadovo, nuomojamų patalpų erdvumas jai leido ne tik sandėliuoti savo produkciją, bet ir pasistatyti papildomos įrangos, tokios kaip CNC staklės, dažymo kameros ir pan. „Labai svarbiu momentu laikau ir tai, kad nuomotojas padėjo atvesti papildomos jėgos kabelius ir reikalingą vėdinimą, kad įranga galėtų visiškai funkcionuoti“, – priduria jis.

Išsineša ir verslo kultūros pamokas

Įspūdį nuomininkams palieka ir tai, kaip minimi „M7“ gimtadieniai – o į juos yra įtraukiami visi pastato nuomininkai. Kiekvieną pirmą liepos mėnesio penktadienį didžiulė automobilių parkavimo erdvė tampa barbekiu zona, kurioje mezgasi ilgalaikiai saitai tarp čia susirinkusių darbuotojų.

„Pagal tradiciją VISI „M7“ pastate dirbantys žmonės per gimtadienį darbus baigia apie pietus ir keliauja švęsti. Muzika, šokiai, protmūšiai, užkandžiai ir skaniausi kokteiliai – tai kažkas nuostabaus. Sutikite, dirbdami tam tikrame pastate, retai pažįstame „kaimynus“, tuos, kurie nuomojasi patalpas šalia, nes vis kažkur bėgame, skubame…

Verslo centro „M7“ nuotr./5-erių metų gimtadienį atšventęs verslo centras „M7“ neatsigina nuomininkų komplimentų
Verslo centro „M7“ nuotr./5-erių metų gimtadienį atšventęs verslo centras „M7“ neatsigina nuomininkų komplimentų

O čia vasaros kaitroje, pasivaišinę kokteiliu, buriame komandą iš naujai pažįstamų „kaimynų“, drąsiai siekiame pirmos vietos protmūšiuose. Asmeniškai nežinau nė vieno turto valdytojo, kuris taip nuoširdžiai stengtųsi sukurti nuostabią nuotaiką savo nuomininkams“, – sako „J&C Aero“ vadovas.

L.Skukauskas čia pat šmaikščiai priduria, jog šiltus žodžius skiria ne dėl šiaip „baliaus“: „Tai socializacija, priminimas mums visiems, kad kartais reikia sustoti, iškvėpti, pastebėti tuos, kurie yra šalia, ir tiesiog pabendrauti. Noriu padėkoti Tautvydui ir jo valdomam „M7“ už gerą, gražų ir tvarų pavyzdį, kai socialiniai, vidiniai mūsų poreikiai yra iškeliami aukščiau finansinių.“

Toliau bendrovės „J&C Aero“ laukia nauji iššūkiai – industriniame verslo centre „M7“ užaugusi, šiandien ji persikelia jau į savo pastatą.

„Palikdami „M7“ suprantame, kad tai buvo ir bus didelė mūsų įmonės dalis. Mums tai nėra tik pastatas, tik betonas ar langai, mums – tai tam tikras mažas gyvenimas, kurį mes pasakiškai praleidome po „М7“ stogu. Kartu iš „M7“ „pasivogėme“ ir daug gerų idėjų – juk kam kurti kažką nauja, jeigu tai, ko norime, jau sukūrė šį NT projektą į aukštumas Lietuvoje pakėlę žmonės“, – šypsosi L.Skukauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis