7 Geležinės Lapės patarimai, kaip kurti įvaizdį socialiniuose tinkluose

„Norint kurti įvaizdį, pirmiausia turime sugalvoti, kokie norime atrodyti kitiems. Pasirenki būti „marozu“ – išsidaužai dantis, įsisavini atitinkamą žodyną bei elgesį ir juo tampi, nors galbūt širdyje esi filosofas. Socialiniuose tinkluose taip pat galima formuoti bet kokį įvaizdį“, – sako Geležinės Lapės kūrėjas Arvidas Bendorius, Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) „Karjeros dienose“ negailėjęs patarimų apie sėkmingą komunikaciją socialiniuose tinkluose.
Geležinė Lapė VGTU karjeros dienose
Geležinė Lapė VGTU karjeros dienose / Organizatorių nuotr.

Šmaikščiais patarimais, ką veikti, bei „pakoučinimais“ išgarsėjęs „Facebook“ puslapis ir tinklaraštis jau spėjo užsitarnauti daugelio internautų simpatijas. Sunku patikėti, kad visa tai gimė ne jaunos merginos, kaip daugelis tikėjosi, o banke dirbančio solidaus vyriškio galvoje.

„Drabužiai yra svarbu, bet iki tol, kol praveri burną. Tuomet svarbiau tampa tai, kaip sugebi bendrauti, ką turi pasakyti, kaip moki pristatyti save“, – didžiausiose VGTU istorijoje „Karjeros dienose“, truksiančiose iki balandžio pabaigos, kalbėjo A.Bendorius, neabejojantis, jog, norint sukurti puikų įvaizdį, neužtenka tik puikios išorės, daug lemia ir vidiniai faktoriai.

Pranešėjas pasitelkė „Toblerone“ šokolado pavyzdį: pasikeitus žaliavų kaštams, gamintojai padidino tarpelius tarp šokolado trikampėlių ir taip sumažino jo svorį, bet ne kainą. Be abejo, visi smaguriai pasijuto apgauti ir puolė reikšti savo nepasitenkinimą. Populiaraus tinklaraštininko teigimu, tai gali būti taikoma ir kalbant apie žmogaus įvaizdį – popierėlis yra labai svarbu, bet įdaras irgi.

„Gyvenimo socialiniuose tinkluose taisyklės yra tikrai nesudėtingos“, – neabejojo A.Bendorius ir pasidalijo 7 trumpais patarimais, kaip kurti įvaizdį socialiniuose tinkluose:

Atrodyk patraukliai. Norėdamas, kad į tave atkreiptų dėmesį, pirmiausia turi patraukliai atrodyti. Profilio paveiksliukas ar nuotrauka, viršelis ir visi kiti elementai turi būti patrauklūs.

Būk protingai aktyvus. Neturi „užknisti” žmonių. Jeigu kas valandą kažką dėčiau į savo puslapį, jūs tikrai labai supyktumėte. Kita vertus, aktyvumas tikrai reikalingas: žmonės tikisi, kad Lapė kažką parašys, o ji to nepadaro – to tiesiog negali būti. Nors skambės žiauriai, kažkada Lapės vardu rašiau net sėdėdamas laidotuvėse.

Būk mandagus. Kodėl Geležinė Lapė neleidžia sau keiksmažodžių, aštresnių pasakymų, o deda tik gana santūrų turinį? Dirbu finansų institucijoje, tad negali būti, kad žmogus, atstovaujantis solidžiam bankui, keiktųsi. Antra, nemanau, kad keikimasis yra vertingas dalykas. Nesiginu, tai daryti moku, bet socialiniai tinklai tam tikrai nėra tinkama erdvė.

Būk profesionalus. Jei susikūrei puslapį, kuriame siūlai kokias nors paslaugas, turi žinoti, kas vyksta aplinkui. Jau vien tam, kad tarp kitų profesionalų neatrodytum prastai. Būtina sekti situaciją, juk tavo tikslas – būti pastebėtam ir geidžiamam.

Būk įdomus. Tai – sudėtingas kriterijus, ypač pasirinkus tokį žanrą kaip Geležinė Lapė – edukuoti žmones. Visgi įdomus turinys yra esmė, jei žmogus neras to, ko ieško, eis kitur.

Stebėk vartotojų elgesį. Komentarai padeda susidaryti vartotojų požiūrį į save. Visgi nepageidaujamus komentarus tikrai turi teisę trinti – aš taip elgiuosi su tais, kurie per Geležinę Lapę bando prisitraukti gerbėjų į savo puslapius.

Svarbiausia – nepanikuok. Visgi baisiausia, kas gali nutikti socialiniuose tinkluose, tai negausi „laikų“. Na, ir kas čia tokio blogo? Nepavykusį turinį tiesiog ištrinu ir problema išspręsta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis