Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

7 internetinės prekybos metai: parduotas prekes sudėjus į jūrinius konteinerius iškiltų „Barclays“ verslo centro dydžio pastatas

„Mūsų pardavimų rezultatai – geriausias įrodymas, kad Lietuvai reikėjo galimybės apsipirkti neišeinant iš namų“, – sako aštuntus veiklos metus šį birželį pradedančios skaičiuoti internetinės parduotuvės „Pigu.lt“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Dainius Liulys. Vien praėjusiais metais per 13 dienų internetu ši parduotuvė pardavė tiek prekių, kiek 2008-aisiais buvo nupirkta per visus metus. „O visas 2013-aisiais parduotas prekes sudėję į jūrinius konteinerius „pastatytume“ Vilniuje veikiančio „Barclays“ verslo centro dydžio pastatą“, – apibendrina D.Liulys.
Barclays
Barclays / BFL nuotr.

Elektroninių parduotuvių poreikį iliustruoja ir kiti „Pigu.lt“ plėtimosi pavyzdžiai. 2007 metais „Pigu.lt“ idėja ir vardas gimė bei buvo žinomas tik verslininko D.Liulio šeimai bei artimiausiems draugams, o dabar šios internetinės parduotuvės vardą pasakytų apie 70 proc. Lietuvos gyventojų.

2007-aisiais įmonėje dirbo vos 2 žmonės, dabar „Pigu“ turi 207 darbuotojus, kurie dirba keturiose internetinėse parduotuvėse keturiose šalyse – ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje, Estijoje bei Suomijoje. O per dieną „Pigu.lt“ apsilanko tiek žmonių, kiek į ją užsuko per visus 2008-uosius.

Pigu.lt nuotr./Dainius Liulys
Pigu.lt nuotr./Dainius Liulys

Milijoninis klientas

„Naujus veiklos metus pasitinkame dar didesni ir su dar didesnėmis ambicijomis. Jei prieš šešerius-septynerius metus nė nebūtume pagalvoję, kad nuosavas sandėlis yra būtinybė vykdant internetinę prekybą, tai dabar jau nebeįsivaizduojame, kaip dirbtume, jeigu tokio neturėtume“, – sako „Pigu.lt“ vadovas ir pateikia įspūdingų jo žodžius iliustruojančių skaičių.

Jei prieš šešerius-septynerius metus nė nebūtume pagalvoję, kad nuosavas sandėlis yra būtinybė vykdant internetinę prekybą, tai dabar jau nebeįsivaizduojame, kaip dirbtume, jeigu tokio neturėtume.

Vien per praėjusius, 2013-uosius, metus „Pigu“ grupei priklausančios įmonės iš viso paruošė 600 000 užsakymų, kuriuos sudarė beveik 1 milijonas prekių – tai 80 proc. daugiau nei užpernai. Visos grupės e. parduotuvės per 2013 metus sulaukė 40 proc. daugiau lankytojų nei 2012-aisiais.

„Mes visuomet sparčiai augome. Augimas ir tolimesnė plėtra tikrai įrašyta ir šių metų mūsų planuose, nors konkurencija e. prekybos rinkoje didėja nuolat. Be to, šiemet planuojame aptarnauti ir milijoninį klientą“, – apibendrina D.Liulys.

Naujos e. prekybos formos

Per septynerius veiklos metus „Pigu.lt“ augino ne tik plėtra, bet ir modernūs sprendimai. Tarp jų – ir 2012-aisiais pristatyta mobilioji aplikacija, per kurią naršo kas penktas klientas.

„Mūsų pardavimų statistika rodo, kad per šių metų penkis mėnesius naudojantis išmaniaisiais įrenginiais prekių iš „Pigu.lt“ nupirkta keturis kartus daugiau negu per praėjusių metų atitinkamą laikotarpį. Įdomu ir tai, kad iš pradžių naudojantis programėle buvo perkamos tik smulkios prekės, tačiau jau pernai mūsų klientai per ją pradėjo pirkti ir indaploves, šaldytuvus, baldus. Didžiausias naudojantis programėle įsigytas pirkinys kainavo 5 500 litų“, – sako D.Liulys.

Pigu.lt nuotr./Sandėlis
Pigu.lt nuotr./Sandėlis

Jo teigimu, „Pigu.lt“ ir toliau dės visas pastangas, kad pirkėjai šioje internetinėje parduotuvėje rastų kokybiškų prekių už gerą kainą ir kad tos prekės būtų greitai bei patogiai pristatomos jiems į namus vos kelių mygtukų paspaudimu. „Rinktis ir pirkti prekes internetu galima bet kuriuo metu visą parą kad ir kur bebūtumėte. Be to, čia niekada nėra eilių. Tuo mūsų verslas ir unikalus: jis padeda taupyti klientų laiką ir pinigus“, – teigia įkūrėjas ir vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos