A.Armonaitė siūlo „Google“ perkelti atstovybę iš Maskvos į Vilnių

Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė, susitikusi su „Google“ viceprezidentu Markhamu C. Ericksonu, pasiūlė perkelti „Google“ atstovybę iš Maskvos į Vilnių. Pasak jos, „Google“ taip pat galėtų padėti Lietuvai kovoti su Rusijos ir jos sąjungininkės Baltarusijos propaganda ir dezinformacija internete, rašoma ministerijos pranešime spaudai.
„Google“
„Google“

„Lietuva yra stabili, energetiškai nepriklausoma, aukšto kibernetinio saugumo valstybė, kuri yra ir Vakarų gynybinio aljanso NATO narė. Šie veiksniai leidžia mūsų valstybėje sukurti ne tik palankią, bet ir saugią aplinką tarptautinių kompanijų įsikūrimui ir investicijų plėtrai. Atsižvelgdami į tai bei į dabartinę geopolitinę situaciją, pasiūlėme „Google“ pasirinkti Lietuvą ir persikelti į Vilnių,“, – teigia ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė.

Susitikimo su „Google“ viceprezidentu metu taip pat buvo aptarti ir kibernetinio saugumo bei kovos su Rusijos ir Baltarusijos dezinformacijos internete klausimai. Šiuo metu aktyviai vykstant kibernetiniam karui, dėl kurio nukenčia ne tik kariaujančios valstybės, bet ir informacinių paslaugų vartotojai internete, pasiūlyta „Google“ prisidėti kovojant su propaganda ir dezinformacija.

Ministrė padėkojo „Google“ viceprezidentui už jau vykdomus bendrovės veiksmus, kovojant su Rusijos ir Baltarusijos skleidžiama melaginga informacija. Pasak ,,Google“ atstovų, šiame informaciniame kare „Google“ specialistai dirba visą parą, siekdami padėti žmonėms Ukrainoje: imasi ypatingų priemonių, stabdant dezinformacijos plitimą ir dezinformacijos kampanijas internete, gina nuo kibernetinio saugumo grėsmių, teikia kokybišką ir patikimą informaciją. „Google“ taip pat bendradarbiauja su organizacijomis, padedančiomis Ukrainos pabėgėliams.

Dar vienas būdas užkirsti kelią dezinformacijai – Skaitmeninių paslaugų akto (angl. Digital Services Act) nuostatų, kurioms pritaria ir Lietuva, įgyvendinimas. Šiuo aktu siekiama užtikrinti, kad internete būtų kuo mažiau nelegalaus turinio, prekių ir paslaugų. Skaitmeninių paslaugų aktas kartu su Skaitmeninių rinkų aktu (angl. Digital Markets Act) yra vienas iš pagrindinių Europos skaitmeninės strategijos elementų.

Skaitmeninių rinkų aktu siekiama užtikrinti, kad įvairios informacinės, prekių ir paslaugų platformos internete veiktų sąžiningai. Įgyvendinant šį tikslą, prisidėtų ne vien tik valstybės, tokios kaip Lietuva, bet ir IT kompanijos, tokios kaip „Google“, atliekančios „vartininkų“ kibernetinėje erdvėje funkciją.

Įgyvendinus Skaitmeninių rinkų akto nuostatas verslo klientai internete turėtų skaidresnę verslo aplinką, inovacijų kūrėjai ir technologijų startuoliai – naujų galimybių konkuruoti ir diegti inovacijas interneto platformų aplinkoje, vartotojai – rinktis daugiau ir geresnių paslaugų.

Vilniuje jau veikia „Google“ biuras, kuris atsakingas už įmonės veiklą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis