„Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas BNS teigė, kad sausio viduryje paraginti Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) mobiliojo ryšio operatoriai pradėjo ieškoti sprendimų, leisiančių nuo birželio atsisakyti telerinkodaros paslaugų.
„Visų pirma, telerinkodara Lietuvoje yra daug metų vykstanti veikla, kuri būtent šioje rinkoje (mobiliojo ryšio paslaugų – BNS) labai stipriai prisidėjo prie to, kad vartotojai gauna mažiausiais kainas Europos Sąjungoje. Antra, įstatymai labai prieštaringai nusako šią veiklą. Todėl mobiliojo ryšio operatoriai viešai yra paskelbę, kad planuoja nuo birželio 1 dienos šia veikla nebeužsiimti“, – BNS sakė „Tele2“ atstovas.
Anot jo, šiam tikslui pasiekti reikia išspręsti telerinkodaros paslaugas mobiliojo ryšio bendrovėms teikiančių partnerių problemą bei teisinius klausimus.
„Iki to laiko (birželio 1 dienos – BNS) turime rasti sprendimus eilei problemų. Telerinkodaros skambučius vykdo mūsų partneriai, tad nutraukus šias paslaugas vargu, ar partneris galės greitai surasti kitą didelį užsakovą. Taip pat turime išspręsti eilę teisinių klausimų“, – kalbėjo A.Baranauskas.
„Bitė Lietuvos“ rinkodaros direktorius Pranas Kuisys BNS teigė, kad bendrovė yra pasiruošusi laikinai visiškai nutraukti telerinkodarą, kol valstybės institucijos imsis veiksmų sureguliuojant šių paslaugų rinką. Vis dėlto, jis pažymi, kad konkretaus susitarimo tarp mobiliojo ryšio operatorių kol kas nėra pasiekta.
„Apie telerinkodaros veiksmų nutraukimą jau yra diskutuojama daug laiko ir jokio konkretaus susitarimo su aiškiomis datomis nėra pasiekta, ir nepanašu, kad greitu laiku pavyks tai padaryti, o problemą reikia spręsti nedelsiant“, – BNS atsiųstame komentare teigė P.Kuisys.
Lietuvos vartotojų institutas pirmadienį trims didžiausioms šalies mobiliojo ryšio bendrovėms išsiuntė kreipimąsi, kuriame reikalauja nutraukti prievartinę telerinkodarą be vartotojų sutikimo. Instituto užsakymu atliktas reprezentatyvus visuomenės nuomonės tyrimas parodė, kad du trečdaliai Lietuvos gyventojų sulaukia telefoninės rinkodaros skambučių, kurie vykdomi negavus išankstinio vartotojų sutikimo.
Sausio viduryje Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) mobiliojo ryšio operatoriams pasiūlė atsisakyti telerinkodaros paslaugų. Tuomet bendrovės tvirtino, kad dabartinis telefoninio marketingo paslaugų reglamentavimas nėra tobulas ir sutiko aptarti galimus sprendimo būdus, kurių vienas – tokių paslaugų atsisakymas.