„Esu tikras, kad kompromisas bus. (...) Aš jums galiu pasakyti iš karto – geležinkelio infrastruktūros mokesčio jiems nebus. Tai jau ir taip 30 mln. litų per metus jiems leis sutaupyti. Be to, paprašyta geležinkelių pažiūrėti tarifų pamažinimo galimybę tam tikram laikotarpiui, kol yra sunki jų finansinė padėtis. Tuo metu “Lietuvos geležinkeliai„ galbūt galėtų dirbti minimaliu pelnu“, – interviu „Verslo žinioms“ sakė A.Butkevičius.
Tačiau jis piktinosi, kad „Orlen Lietuva“ nepakankamai iniciatyvi, ieškant sprendimų pagerinti jos rezultatus: „Mes jiems netgi žinot, ką suradom? Suradom, kas nori į jų įmonę atvežti naftos, perdirbti jų gamykloje ir patys išsivežti naftos produktus. Tai įsivaizduojat, kiek tęsiasi “Orlen Lietuvos„ derybos su tokiu potencialiu partneriu? Jau septynis ar aštuonis mėnesius! Tai ar čia Vyriausybės darbas ir rūpestis, ar jie patys turi sparčiau pasirūpinti atsirandančiomis bent štai tokiomis darbo galimybėmis?“