A.Šliupas apie savo atsistatydinimą pirmadienį pranešė socialiniame tinkle „LinkedIn“. Apie tai pirmasis pranešė portalas LRT.lt.
„Sprendimas, pripažinsiu, sunkus, nes logistikos ir aviacijos sektoriuje Lietuvoje bei tarptautinėje arenoje dirbu daugiau nei 20 metų, todėl žinau, kad gilus ekspertiškumas, noras dirbti, apetitas rezultatams ir tęstinumas – vienintelis sėkmės garantas aviacijai, ypač turbulentiniame Covid-19 kontekste. Visgi visada palaikau sklandų valstybės darbą, todėl kliūtis nesiruošiu ir nenoriu būti“, – rašė A.Šliupas.
Jis teigė linkintis Susisiekimo ministerijai stiprybės, nes aviacijos sektoriaus problemas reikia spręsti čia ir dabar.
„O iššūkių yra daugiau nei realių galimybių, kaip pavyzdžiui: kokia yra Lietuvos oro uostų vystymo politika kai dar 2017 metais buvo atsisakyta įgyvendinti ilgalaikę trijų oro uostų vystymo strategiją koncesijos modeliu“, – teigė A.Šliupas.
Beje, likus dešimt dienų iki kadencijos pabaigos tuometinis susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius A.Šliupą dar paskyrė į naują „Lietuvos geležinkelių“ valdybą. Tiesa, naujasis susisiekimo ministras Marius Skuodis šią „Lietuvos geležinkelių“ valdybą atšaukė.
Kaip pavasarį rašė 15min, A.Šliupas, dar kai vadovavo Kauno oro uostui, yra pasirašęs valstybei galimai žalingą sutartį dėl valstybinės žemės nuomos su privačia bendrove. Šį sandorį teismo keliu bando atšaukti, o pastatus nugriauti „Lietuvos oro uostų“ įmonė, kurios valdybai jis iki šiol ir vadovavo. Pats A.Šliupas tuomet teigė, kad vadovavosi to meto įstatymais, o užimdamas dabartines pareigas negalėjo paveikti teisinio ginčo.
Susisiekimo ministerija pranešė, kad paskutinė A.Šliupo darbo diena valdyboje yra vasario 5-oji, o naujo valdybos nario atranka bus pradėta artimiausiu metu. Pirmininką iš likusių valdybos narių valdyba pati išsirinks tuoj pat po atsistatydinimo.
„Nuo pat pirmų darbo šioje ministerijoje dienų kalbu apie būtinybę valstybės valdomoms įmonėms turėti stiprias, skaidrias valdybas. Visiškas prioritetas – pasitikėjimas, reputacija, neturi būti ne tik privačių interesų konflikto, bet ir jo regimybės. Šie principai turi būti taikomi ir valdybų atrankose“, – sakė susisiekimo ministras M.Skuodis, bet konkrečių A.Šliupo atsistatydinimo aplinkybių nekomentavo.
Susisiekimo ministerija planuoja vykdyti viešąsias konsultacijas, kaip tobulinti visų valstybės valdomų įmonių kolegialių organų narių atrankų procesus. VĮ Lietuvos oro uostai valdo tris tarptautinius oro uostus – Vilniaus, Kauno bei Palangos – ir vysto koordinuotą jų veiklą.