A.Vaitkus: po infrastruktūros projektų Klaipėdos uosto apyvarta padvigubėtų – iki 80 mln. tonų

Krovos didėjimo tendencija, Klaipėdos uostą pastaruosius trejus metus išskirianti rytinės Baltijos regione, turėtų išsilaikyti ir 2017 metais, o 2025 metais, jei infrastruktūros projektai būtų įgyvendinti, kaip numatyta strateginiame plane, apyvarta padvigubėtų ir siektų iki 80 mln. tonų, pranešė „Lietuvos žinios“.
Arvydas Vaitkus
Arvydas Vaitkus / A.Jašinskienės/15min.lt nuotr.

Pagal strateginį ketverių metų Klaipėdos uosto planą investicijoms numatoma panaudoti 405 mln. eurų, iš jų 2017 metais – 36,6 mln. eurų, 2018 metais – 170 mln. eurų.

„Prasidės išorinio kanalo tvarkymo darbai pasukant šiaurinį molą kitu kampu. Tai leis konkuruoti pasauliniu mastu, nes mūsų tikslas – priimti visus didžiausius laivus, kokie tik gali įplaukti į Baltijos jūrą. Tai mums -nuolatinis uždavinys ir darbo tikslas. Jei galime konkuruoti su kitais uostais turėdami šiek tiek prastesnę infrastruktūrą, tai ją patobulinę perspektyvoje, maždaug 2025 metais, galėtume pasiekti 70-80 mln. tonų apyvartą per metus“, – sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas Arvydas Vaitkus.

Visoje rytinės Baltijos pakrantėje, įskaitant Rusijos uostus, Klaipėda pagal krovos didėjimo spartą (10 mėnesių duomenimis) nusileidžia tik naftos uostui Primorskui, o tarp Baltijos šalių uostų lyderio poziciją išlaiko nuo pat metų pradžios, o direkcijos Ekonomikos ir finansų direktoriaus Martyno Armonaičio prognozėmis, šiemet uosto pelnas bus rekordinis – maždaug 31 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų