„Achemos grupė“ po krizės nesugebėjo atsitiesti

Koncerno „Achemos grupės“ konsoliduoti rezultatai rodo, kad po krizės grupės įmonių rezultatai taip ir nesugebėjo atsitiesti, o naujausi pokyčiai koncerne tik patvirtina, kad savo žodžio dėl jo strategijos sunku laikytis net pagrindinei akcininkei Lidijai Lubienei.
Achema
Achema / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Banko „Finasta“ Kapitalo rinkų departamento analitikas Tadas Povilauskas teigia, kad „Achemos grupės“ įmonių rezultatai po krizės taip ir nesugebėjo atsitiesti, o nuo 2011 metų grupės pelnas dar ir krito.

„Dabar buksuojanti „Achema“ būtų įdomi tik labai mažam ratui pirkėjų, todėl ji ir kainuotų tiek, kiek jie pasiūlytų“, – portalui eversus.lt komentuoja neįvardyti rinkos analitikai.

Dabar buksuojanti „Achema“ būtų įdomi tik labai mažam ratui pirkėjų, todėl ji ir kainuotų tiek, kiek jie pasiūlytų.

2008 metais ikimokestinis konsoliduotas grupės pelnas sudarė beveik 393 mln. litų, o pernai jis tesiekė 78,1 mln. litų. Todėl, pasak T.Povilausko, galima teigti, kad daugiausia dėl išorinių sąlygų – labiausiai dėl „Achemos“ trąšų gamybos veiklos kritusio pelningumo – grupės vertė yra smukusi. Nepaisant to, investuotojai ir toliau aktyviai domisi „Achemos grupės“ įmonėmis.

Geidžiamiausias kąsnis yra „Klasco“ ir Krovinių terminalas. Neabejojama, kad nemažai potencialių investuotojų pritrauktų elektros energijos gamyba iš atsinaujinančių energijos šaltinių užsiimanti „Renerga“, taip pat ir „Agrochema“.

Iš karto po Bronislovo Lubio mirties Lubienės užsakymu koncerno įmonėse buvo atliekamas finansinis auditas. Po jo buvo tikimasi, kad „Achemos grupė“ liks tik su keliomis pelningiausiomis savo įmonėmis arba visas turimas bendroves tarpusavyje pasidalins akcininkai. Todėl net patys koncerno darbuotojai iki šiol stebisi, kad per tą laiką buvo parduota tik BTV televizija, rašo eversus.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų