„Adcom“ įsigijo 41 proc. „Good one“ akcijų

Žiniasklaidos planavimo bendrovė „Adcom“ sustiprino skaitmeninės komunikacijos paslaugas įsigydama 41 proc. vienos pirmaujančių Lietuvoje paieškos sistemų rinkodaros agentūros „Good one“ akcijų. Sandoris užbaigtas 2016 m. sausio pradžioje, sandorio suma neatskleidžiama, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Megafonas
„Adcom“ įsigijo 41 proc. „Good one“ akcijų / 123rf nuotr.
Temos: 2 Rinkodara Reklama

„Nuo pat įmonės įkūrimo 2009 m., kas metus augame kone dvigubai, sandoris su „Adcom“ mums leis ir toliau išlaikyti tokį patį spartų ir stabilų įmonės augimo tempą, plėsti skaitmeninės rinkodaros paslaugų spektrą ir dar labiau sustiprinti pozicijas interneto projektų valdymo ir priežiūros srityje,“  – teigia Tomas Varnas, „Good one“ vadovas.

„Adcom“ direktorius Eimantas Gurevičius neslepia, jog „klientų lūkesčiai skaitmeninei komunikacijai sparčiai auga. Sustiprinę pajėgas galėsime išnaudoti turimą skirtingą patirtį ir klientams teikti visapusį skaitmeninės komunikacijos paslaugų spektrą bei pasiūlyti pasaulinius įrankius efektyviausiam skaitmeninės reklamos kanalų valdymui“.

Žiniasklaidos planavimo bendrovė „Adcom“ turi ilgametę skaitmeninės reklamos sprendimų patirtį. „Good one“ yra vienas SEO paslaugų lyderių Lietuvoje, specializuojasi PPC reklamos, duomenų analizės srityse, yra oficialus „Google“ partneris. 

„Good one“ pajamos 2015 metais siekė 1.3 mln. EUR. Įmonė dirbo pelningai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų