„Adidas“ antrojo ketvirčio pelnas aptirpo, nepaisant pajamų augimo dešimtadaliu

Vokietijos „Adidas AG“, viena didžiausių pasaulyje sporto prekių gamintoja, antrojo metų ketvirčio grynąjį pelną sumažino 7 proc., nepaisant įplaukų augimo dešimtadaliu.
„Adidas“
„Adidas“ / 123RF.com nuotr.
Temos: 1 Adidas

Anot bendrovės pranešimo, grynasis pelnas iš tęsiamo verslo balandį-birželį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, sumenko nuo 387 mln. iki 360 mln. eurų, veiklos pelnas – nuo 543 mln. iki 392 mln. eurų.

Pardavimų pajamos padidėjo 10 proc. iki 5,6 mlrd. eurų, tačiau jų prieaugi, atmetus valiutų kursų svyravimus buvo gerokai kuklesnis – 4 procentai.

Veiklos Rusijoje sustabdymo neigiamas poveikis pajamos viršijo 100 mln. eurų, nurodoma pranešime.

Neįvertinus valiutų kursų svyravimų, įplaukos Kinijoje sunyko 35,1 proc., tuo tarpu kitose Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono rinkose – padidėjo 2,6 proc., Šiaurės Amerikoje – 21,3 proc., EMEA regione – 6,8 proc., Lotynų Amerikoje – 37 procento.

Praėjusią savaitę „Adidas“ paskelbė blogesnes prognozes 2022 metams dėl numatomo pardavimų Kinijoje, kurioje skelbiami nauji ribojimai COVID-19 plitimui stabdyti, kritimo dviženkliu procentu per likusią metų dalį. Grynojo pelno prognozę apkarpyta nuo 1,8-1,9 mlrd. eurų iki apytikriai 1,3 mlrd. eurų, o įplaukų augimo nuo 11-13 proc. iki 4-9 procentų.

„Adidas“ kapitalizacija nuo šių metų pradžioje sumažėjo trečdaliu iki 31,93 mlrd. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis