Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Adidas“ pelną ryja smunkantis „Reebok“ prekės ženklas

„Bloomberg“ praneša, kad Adidas AG (ADS), antras pagal dydį pasaulyje sporto prekių gamintojas, prognozuoja šiais metais dar didesnius pardavimus ir tikisi 35 proc. dividendų. Bendrovė plečiasi sparčiai augančiose rinkose, kuriose pristato naujus produktus.
„Adidas“ skelbia gerus rezultatus
„Adidas“ skelbia gerus rezultatus / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Prekės Adidas

Tačiau „Adidas“ smukdo 2006 m. įsigytas „Reebok“ prekės ženklas. Šios grupės gaminių pardavimai kasmet vis mažėja. „Reebok“ smukimui turėjo įtakos euro zonos krizė, šiam ženklui itin prastai sekasi Šiaurės, Lotynų Amerikoje ir Brazilijoje.

„Adidas“ lieka ištikimas „Reebok“, – sakė Herbertas Haineris, „Adidas“ vadovas. Jis nemato priežasčių, kodėl „Reebok“ negalėtų būti „sėkmingas prekės ženklas.“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos