„Adidas pradėjo vertinti strategines alternatyvas „Reebok“ atžvilgiu“, – sakoma bendrovės pranešime, kuriame priduriama, kad minėtos alternatyvos „apima ir galimą „Reebok“ pardavimą, ir tai, kad „Reebok“ visgi liks bendrovės dalimi.“
Sprendimas bus paskelbtas kovo 10 dieną, pridūrė „Adidas“, kai grupė pristatys naują penkerių metų strategiją.
Vokietijos milžinė įsigijo Bostone įsikūrusią „Reebok“ 2006 metais už 3,1 mlrd. eurų (3,8 mlrd. JAV dolerių), kad galėtų sėkmingai varžytis su varžove iš JAV „Nike“. Visgi prekių ženklui ne itin sekėsi plėstis valdant vokiečiams, todėl dažnai pasigirsdavo kalbų apie jo pardavimą.
Šiuo metu „Reebok“ prekių ženklas vertė po kelių nurašymų, kurių paskutinis įvyko rugpjūtį, kai pardavimai antrąjį ketvirtį susitraukė 42 proc. iki 228 mln. eurų, siekia vos 803 mln. eurų.
Vokietijos verslo žurnalas „Manager Magazin“ spalį pranešė, kad Kinijos bendrovė „Anta Sports“ bei „North Face“ savininkė, amerikiečių įmonė „VF Corp.“ yra suinteresuotos įsigyti „Reebok“.
Dar 2017 metais akcininkai paragino „Adidas“ vadovą Kasperą Rorstedą parduoti tuomet nuostolingą „Reebok“.
2016 metais pradėtas įgyvendinti veiklos perorientavimo planas padėjo paskatinti pardavimus, o augimas truko iki 2019 metų, tačiau netrukus prasidėjo COVID-19 pandemija, privertusi uždaryti parduotuves ir sustabdžiusi pardavimų augimo pagreitį.
Šių metų antrąjį ketvirtį, kai dėl CVOID-19 šalys įvedė griežtas ribojamąsias priemones, „Adidas“ grupė buvo priversta uždaryti apie 70 proc. savo parduotuvių visame pasaulyje.
Pernai 1,75 mlrd. eurų siekę „Reebok“ pardavimai buvo 2 proc. didesni nei 2018-aisiais, tačiau sudarė tik nedidelę dalį „Adidas“ grupės 2019 metais gautų 23,6 mlrd. eurų pajamų.