Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Adidas“ prekės ženklas: kodėl jis niekada nesibaigia?

„Adidas“ gyvavimo istorija nėra tokia ilga, kaip galėtume pagalvoti, tačiau tai – vienas svarbiausių ir didžiausią įtaką darančių prekės ženklų pasaulyje. 1948 metais „Adidas“ pradėjo sportinės avalynės bumą ir iki šiol išlaikė lyderiaujančias pozicijas šiame sektoriuje. Jie niekada nebijojo eksperimentuoti, visada siekė komforto ir norėjo tapti įvaizdžio simboliu. Kur galiausiai ir nukeliavo.
1948 metais „Adidas“ pradėjo sportinės avalynės bumą ir iki šiol išlaikė lyderiaujančias pozicijas šiame sektoriuje
1948 metais „Adidas“ pradėjo sportinės avalynės bumą ir iki šiol išlaikė lyderiaujančias pozicijas šiame sektoriuje / Redos Rutkauskienės/15min nuotr.

Sportas ir kūrybingumas ne tik suderinami, bet ir duoda puikų rezultatą. Apie tai kūrybiškumo festivalyje „Kanų liūtai“ kalbėjo dizainerė Alexander Wang, teniso žaidėjas Stanas Smithas ir „Adidas“ kūrybos direktorius Paulas Gaudio. Neabejotinai, šiandien „Adidas“ yra vienas sėkmingiausių prekinių ženklų pasaulyje. Tačiau kas lėmė tokią sėkmę? Greičiausia tai, kad „Adidas“ nėra tiesiog prekės ženklas, jie yra kūrėjai, nevengiantys mokytis iš kitų, klausytis ir duoti laivę kurti. Bendradarbiavimas, štai kas juos veda į priekį.

„Mes tvirtai tikime, kad esame „beta“ prekės ženklas. Mes niekada nesibaigiame. Užuot atsakę į klausimus, mes norime ateiti ir užduoti naujus. Man patinka kalbėti apie idėją, kad nuolat esame kelionėje. Kaip prekės ženklas, mes esame istorija ir pasakojimas“, – sako „Adidas“ kūrybos direktorius P.Gaudio.

Štai kodėl bendrovė šiemet pradėjo kampaniją „Original is never finished“ ir sulaukė milžiniškos sėkmės. Kampanijos žvaigždės krepšininkas Kareemas Abdul-Jabbaras ir menininkė Petra Collins. Būtent jie ir atspindi idėją, ką reiškia būti tikru originalu ir atskleidžia pagrindinę „Adidas“ mintį, kad prekės ženklas niekada neturi būti užbaigtas.

„Adidas“ sėkmės istorija neabejotinai yra ir bendradarbiavimas. „Jūs negalite padaryti visko patys, jūs turite gauti idėjų iš šalies. Mes tai darome su atletais, su bendrovėmis ir žinome, kad patys vieni to padaryti negalime“, – tikina P.Gaudio.

VIDEO: „Adidas“ kampanijos „Original is never finished“ reklama

Todėl „Adidas“ bendradarbiauja su dizainere A.Wang ir duoda laisvę jos kūrybiškumui. Bendradarbiavimas turbūt būtų neįmanomas, jeigu nemėgtum produkto. Dizainerė A.Wang yra didelė „Adidas“ fanė ir tikina, kad bendradarbiavimas su „Adidas“ jam yra labai svarbus. ypač dėl to, kad jam suteikta laisvė kurti.

„Mes turime sukurti erdvę žmonėms išreikšti save ir siekti savo svajonių. Tai yra sukurti sistemą ir leisti žmonėms laisvai kurti, kad jie galėtų prekės ženklą pakelti į kitą lygį. Geros idėjos retai ateina iš viršaus“, – sako P.Gaudio ir priduria: „Adidas“ man nepriklauso, jis priklauso visiems“, – sako P.Gaudio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos