Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Adidas“ skaičiavo beveik penkis kartus didesnį grynąjį pelną 2021-aisiais

Vokietijos sportinės aprangos milžinė „Adidas“ trečiadienį pranešė apie beveik penkis kartus didesnį grynąjį pelną, o grupė 2022-aisiais tikisi dviženklio augimo, nepaisant karo Ukrainoje poveikio.
„Adidas“
„Adidas“ / „Scanpix“/„Imago images“ nuotr.
Temos: 2 Verslas Adidas

2021 metais „Adidas“ skaičiavo 2,1 mlrd. eurų (2,3 mlrd. JAV dolerių) grynąjį pelną, kurį atnešė jau anksčiau atidarytos parduotuvės, palyginti su 432 mln. eurų praėjusiais metais, sakoma bendrovės pranešime.

Neįtraukiant prekių ženklo „Reebok“, kurį bendrovė sutiko parduoti rugpjūtį, grynasis pelnas siekė 1,5 mlrd. eurų, palyginti su 461 mln. 2020-aisiais.

Nepaisant rinkoje stebėtų neramumų, 2021 metais įmonės pajamos išaugo 15,2 proc. iki 21,2 mlrd. eurų.

Dėl koronaviruso taikytų ribojamųjų priemonių, tiekimo grandinių sutrikimų ir „sudėtingų sąlygų“ pagrindinėje Kinijos rinkoje, čia pardavimai buvo daugiau nei 1,5 mlrd. eurų mažesni.

Kinijoje bendrovė susiduria su vartotojų boikotu dėl atsisakymo naudoti medvilnę iš Sindziango, reaguodama į kaltinimus, susijusius su priverstiniu uigūrų darbu.

Pardavimai Kinijos rinkoje per paskutiniuosius tris 2021 metų mėnesius sumažėjo 24 proc., todėl metinis pajamų augimas siekė 3 proc., tuo metu kai kitose rinkose fiksuotas augimas.

Bendrovė planuoja 2022 metais padidinti pajamas 11–13 proc. ir prognozuoja 1,8–1,9 mlrd. eurų grynąjį pelną.

„Adidas“ pirmadienį pranešė laikinai nutraukianti veiklą Rusijos rinkoje, pasekdama varžovių, tokių kaip „Nike“ ir „Puma“, pavyzdžiu.

Sportinių drabužių gamintoja jau buvo paskelbusi, kad sustabdo sutartį su Rusijos futbolo sąjunga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?