„Adidas“ sumažino savo pajamų prognozę 2022 metams

Vokietijos sportinės aprangos milžinė „Adidas“ ketvirtadienį sumažino savo pajamų prognozę 2022 metams, paaiškindama sprendimą prastais pardavimais suvaržymų ribojamoje Kinijos rinkoje ir ekonomikos sulėtėjimu Vakarų rinkose.
„Adidas“
„Adidas“ / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Adidas Verslas

Bendrovė dabar skaičiuoja, kad grynosios pajamos sieks apie 500 mln. eurų (490 mln. JAV dolerių) – mažiau nei rugpjūtį prognozuoti 1,3 mlrd. eurų, teigiama grupės pranešime.

Pasak gamintojos, jos pajamos 2022 metais augs „vidutiniu vienaženkliu rodikliu“, o ne „vidutiniu–dideliu vienaženkliu skaičiumi“.

Sumažintoje prognozėje „atsižvelgiama į tolesnį tendencijų pablogėjimą Didžiojoje Kinijoje“ dėl „plačiai tebetaikomų COVID-19 stabdymui skirtų apribojimų“.

Grupė taip pat teigė susidurianti su „mažesne paklausa tarp vartotojų pagrindinėse Vakarų rinkose nuo rugsėjo pradžios“, atsižvelgiant į su infliacija susijusį ekonomikos sulėtėjimą.

„Adidas“ jau keletą mėnesių susiduria su griežtas Kinijoje galiojančiais pandeminiais apribojimais, kurie trukdė jos veiklai pastaraisiais metais tapusioje pagrindine rinka.

Remiantis ketvirtadienį paskelbtais preliminariais rezultatais, trečiąjį ketvirtį pardavimai šioje šalyje sumažėjo „stipriu dviženkliu rodikliu“.

Grynosios pajamos trečiąjį ketvirtį sumažėjo iki 179 mln. eurų, palyginti su 479 mln. eurų analogišku laikotarpiu pernai, daugiausia dėl bendrovės sprendimo nutraukti veiklą Rusijoje.

Grupė kiek anksčiau šiais metais paskelbė sustabdysianti savo veiklą Rusijoje dėl Maskvos invazijos į Ukrainą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis