Bendrovė dabar skaičiuoja, kad grynosios pajamos sieks apie 500 mln. eurų (490 mln. JAV dolerių) – mažiau nei rugpjūtį prognozuoti 1,3 mlrd. eurų, teigiama grupės pranešime.
Pasak gamintojos, jos pajamos 2022 metais augs „vidutiniu vienaženkliu rodikliu“, o ne „vidutiniu–dideliu vienaženkliu skaičiumi“.
Sumažintoje prognozėje „atsižvelgiama į tolesnį tendencijų pablogėjimą Didžiojoje Kinijoje“ dėl „plačiai tebetaikomų COVID-19 stabdymui skirtų apribojimų“.
Grupė taip pat teigė susidurianti su „mažesne paklausa tarp vartotojų pagrindinėse Vakarų rinkose nuo rugsėjo pradžios“, atsižvelgiant į su infliacija susijusį ekonomikos sulėtėjimą.
„Adidas“ jau keletą mėnesių susiduria su griežtas Kinijoje galiojančiais pandeminiais apribojimais, kurie trukdė jos veiklai pastaraisiais metais tapusioje pagrindine rinka.
Remiantis ketvirtadienį paskelbtais preliminariais rezultatais, trečiąjį ketvirtį pardavimai šioje šalyje sumažėjo „stipriu dviženkliu rodikliu“.
Grynosios pajamos trečiąjį ketvirtį sumažėjo iki 179 mln. eurų, palyginti su 479 mln. eurų analogišku laikotarpiu pernai, daugiausia dėl bendrovės sprendimo nutraukti veiklą Rusijoje.
Grupė kiek anksčiau šiais metais paskelbė sustabdysianti savo veiklą Rusijoje dėl Maskvos invazijos į Ukrainą.