Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

​„Adobe“ savo darbuotojui duoda po „MasterCard“ kortelę su 1000 dolerių

Kompanija „Adobe“ savo darbuotojams padalijo tūkstančius raudonų dėžučių, kuriose buvo supakuota po saldainį, „Starbucks“ dovanų kortelę ir debetinę „MasterCard“ kortelę su 1000 dolerių, rašo „Business Insider“.
„Adobe“ pritaikė savo nuotraukų redagavimo programas planšetiniams kompiuteriams.
​„Adobe“ kiekvienam savo darbuotojui padovanojo po „MasterCard“ kortelę su 1000 dolerių / Kadras iš „YouTube“
Temos: 1 „Google“

„Adobe“ sako, kad tai yra viskas, ko reikia idėjai gimti: tai gali būti mobilioji programėlė, „Adobe“ produkto atnaujinimas, kuris kitu atveju nebūtų išvydęs dienos šviesos.

„Adobe“ nereikalauja iš savo darbuotojų kvitų, ką jie pirko už tuos pinigus – jie gali įsigyti, ką tik nori.

Bendrovės atstovė spaudai sakė: „Tai yra pasitikėjimas. Mes suteikiame darbuotojams resursų, kad jie galėtų tyrinėti, ką tik nori, net jei tai ir nėra susiję su jų kasdieniu darbu. Taip gimsta inovacijos. Toks yra šios schemos tikslas. Bendrovė nori sukurti inovacijų kultūrą.“

Visi darbuotojai gali dalyvauti šioje schemoje – nebūtina būti inžinieriais.

Programoje yra šeši spalvomis pažymėti lygiai, kuriuos turi praeiti dalyviai. Kai tik jie pabaigia 6 lygį, „Adobe“ leidžia įgyvendinti jų idėją.

Bendrovės idėja yra panaši į „Google“ 20 proc. principą, kuris darbuotojams leidžia penktadalį laiko dirbti su projektais, kuriuos jie patys pasirenka.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs