„Adobe“ sako, kad tai yra viskas, ko reikia idėjai gimti: tai gali būti mobilioji programėlė, „Adobe“ produkto atnaujinimas, kuris kitu atveju nebūtų išvydęs dienos šviesos.
„Adobe“ nereikalauja iš savo darbuotojų kvitų, ką jie pirko už tuos pinigus – jie gali įsigyti, ką tik nori.
Bendrovės atstovė spaudai sakė: „Tai yra pasitikėjimas. Mes suteikiame darbuotojams resursų, kad jie galėtų tyrinėti, ką tik nori, net jei tai ir nėra susiję su jų kasdieniu darbu. Taip gimsta inovacijos. Toks yra šios schemos tikslas. Bendrovė nori sukurti inovacijų kultūrą.“
Visi darbuotojai gali dalyvauti šioje schemoje – nebūtina būti inžinieriais.
Programoje yra šeši spalvomis pažymėti lygiai, kuriuos turi praeiti dalyviai. Kai tik jie pabaigia 6 lygį, „Adobe“ leidžia įgyvendinti jų idėją.
Bendrovės idėja yra panaši į „Google“ 20 proc. principą, kuris darbuotojams leidžia penktadalį laiko dirbti su projektais, kuriuos jie patys pasirenka.