Kaip rašo „The Guardian“, reklamų agentūrų „Saatchi & Saatchi“ ir „M&C Saatchi“ vadovai kritikavo už pasilikimą Europos Sąjungoje agituojančią kampaniją dėl nesusikaupimo ir lyderystės nebuvimo.
„M&C Saatchi“ vadovas Moray'us MacLennanas sakė, kad paprastai niekada neviešinami darbai, kurie buvo sukurti klientui, bet jam neįtiko. „Tačiau šis kartas – kitoks. Mums tai labai rūpi, šis klausimas yra ir liks gyvybiškai svarbus, ir tai galbūt padės paskleisti dalį šių idėjų“, – sakė jis.
Agentūra siūlė kampaniją kreipti linkme, kad britus skatintų ne palikti ES, o imti jos vadžias į savo rankas – „Don’t leave it, lead it“ („Nepalikit, o veskit“).
„Mes nė karto nebendravom su aukšto rango politikais. Vietoj to dirbom su kelių partijų komitetu, ir tai labai trukdė. Tai buvo struktūra, pasmerkta žlugti“, – tvirtino M.MacLennanas.