Agentūros paviešino atmestas reklamas, skirtas už likimą ES agitavusiai kampanijai

Jungtinei Karalystei mėginant atsigauti po „Brexit“ šoko ir bandant suvokti, ką dabar daryti, reklamos agentūros ėmė viešinti savo darbus, kurie buvo atmesti „Britain Stronger in Europe“ („Britanija stipresnė Europoje“) kampanijos vadovų.
Atmesta reklama
Atmesta reklama / „Saatchi & Saatchi“, „M&C Saatchi“ iliustr.

Kaip rašo „The Guardian“, reklamų agentūrų „Saatchi & Saatchi“ ir „M&C Saatchi“ vadovai kritikavo už pasilikimą Europos Sąjungoje agituojančią kampaniją dėl nesusikaupimo ir lyderystės nebuvimo.

„M&C Saatchi“ vadovas Moray'us MacLennanas sakė, kad paprastai niekada neviešinami darbai, kurie buvo sukurti klientui, bet jam neįtiko. „Tačiau šis kartas – kitoks. Mums tai labai rūpi, šis klausimas yra ir liks gyvybiškai svarbus, ir tai galbūt padės paskleisti dalį šių idėjų“, – sakė jis.

Agentūra siūlė kampaniją kreipti linkme, kad britus skatintų ne palikti ES, o imti jos vadžias į savo rankas – „Don’t leave it, lead it“ („Nepalikit, o veskit“).

„Mes nė karto nebendravom su aukšto rango politikais. Vietoj to dirbom su kelių partijų komitetu, ir tai labai trukdė. Tai buvo struktūra, pasmerkta žlugti“, – tvirtino M.MacLennanas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų