„Mūsų keleivių, darbuotojų ir visuomenės saugumas bei sveikata yra svarbiausias mūsų prioritetas. Todėl intensyviai dirbame, siekdami padėti pokyčių paveiktiems keleiviams. Susiduriame su dideliu skrydžių bilietų perrašymo kiekiu, tačiau savo klientus patikiname, kad mes padarysime viską, kad išspręstume šią nepaprastą situaciją“, – pranešime spaudai cituojamas Martinas Gaussas, „airBaltic“ generalinis direktorius.
Nurodoma, kad su visais nukentėjusiais keleiviais bus susisiekta el. paštu.
„Air Baltic“ klientų aptarnavimo tarnyba ir toliau gauna padidėjusį skambučių ir pranešimų kiekį, todėl maloniai patariame skambinti tik tuo atveju, jei jūsų skrydis yra suplanuotas artimiausiomis dienomis. Tai leis įmonę pasiekti pirmiausia tiems keleiviams, kurių skrydis artėja ir kuriems labiausiai reikia kompanijos dėmesio. Naujausią informaciją apie „airBaltic“ keliones galima rasti bendrovės tinklalapyje www.airbaltic.com“, - rašoma pranešime.
Teigiama, kad po jau paskelbto darbuotojų skaičiaus mažinimo „airBaltic“ artimiausiomis dienomis tęs nuolatines diskusijas su darbuotojais ir profesinėmis sąjungomis dėl to, kaip nauja situacija paveiksdarbuotojų užimtumą ir ateitį.