Pajamos sunyko 72 proc. iki 142,6 mln. eurų, o neigiamas pelnas iki mokesčių, palūkanų ir amortizacijos atskaičiavimų (EBITDA) pernai siekė 152,3 mln. eurų.
Per praėjusius metus „Air Baltic“ pervežė 1,34 mln. keleivių – 73 proc. mažiau nei 2019-aisiais, skrydžių skaičius sumenko 64 proc. iki 22 tūkstančių. Krovinių gabenta perpus mažiau – 7,5 tūkst. tonų.
„Air Baltic“ darbuotojų 2020 metais sumažėjo 30 proc. iki 1,2 tūkst. žmonių.
Bendrovės ataskaitoje nurodoma, jog šiais metais jai gali prireikti 50-100 mln. eurų dydžio paramos iš pagrindinės akcininkės – valstybės.
„Air Baltic“ šalies vyriausybę apie tokią tikimybę informavo vasario pradžioje, kurios atsakyme teigta: „Argumentai, paaiškinantys 250 mln. eurų dydžio valstybės investiciją į „Air Baltic“ pagrindinį kapitalą pernai, išlieka aktualūs ir gali tapti pagrindu papildomai paramai 2021 metais“.
Latvijos vyriausybė pernai rugpjūtį, sulaukusi Europos Komisijos pritarimo, „Air Baltic“ akcinį kapitalą padidino nuo 256,473 mln. iki 506,473 mln. eurų, o valdomą oro vežėjos akcijų dalį – iki 96,14 procento. Savo ruožtu Danijos investuotojo Larso Thueseno (Larso Tueseno) įmonei „Aircraft Leasing 1“ priklausanti „Air Baltic“ akcijų dalis sumažėjo iki 3,86 procento.