Tokį įvertinimą suteikė tarptautinių tyrimų bendrovė OAG, išanalizavusi daugiau kaip 50 mln. skrydžių duomenis.
OAG duomenimis, 2015 metais „Air Baltic“ skrydžių punktualumo vidurkis siekė 94,4 procento. Tai reiškia, kad 94 – i iš 100 – o „Air Baltic“ lėktuvai skrydžių tikslą pasiekia laiku.
„Mūsų klientai visuomet gali pasikliauti punktualiomis „Air Baltic“ skrydžių paslaugomis. Labai didžiuojamės visa „Air Baltic“ komanda, kuri jau antrus metus iš eilės pasiekė šį rezultatą“, – „Air Baltic“ pranešime cituojamas jos vadovas Martinas Gaussas.
Toliau pirmajame šio 2015 metų reitingo dešimtuke rikiuojasi „Copa Airlines“ (91,7 proc.), „Azul“ (91,0 proc.), „Japan Airlines“ (90,4 proc.), „All Nippon Airways (89,7 proc.), „Finnair“ (89,5 proc.), TAM (89,5 proc.), „Austrian Airlines“ (89,3 proc.), „Hawaiian Airlines“ (89,1 proc.), LOT (88,9 proc.).
„Air Baltic“ iš Rygos skraido į daugiau nei 60 Europos, Skandinavijos, Rusijos, NVS šalių ir Viduriniųjų Rytų miestų. Lietuvoje „airBaltic“ skrydžius vykdo iš Vilniaus ir Palangos oro uostų. Taip pat bendrovė siūlo tiesioginius skrydžius iš Talino.