„Air Baltic“ pusmečio pajamos augo beveik penktadaliu

Latvijos nacionalinė skrydžių bendrovė „Air Baltic“ pranešė pirmąjį pusmetį gavusi 180,8 mln. eurų pardavimų pajamų - 19 proc. daugiau nei prieš metus.
„Airbaltic“ lėktuvas
„Airbaltic“ lėktuvas / Airbaltic.com nuotr.

Keleivių srautas augo 19,9 proc. iki 1,877 mln. žmonių, skrydžių skaičius – 11,7 proc. iki 26,58 tūkstančio. Keleivių vietų lėktuvuose užimtumo vidurkis pirmąjį pusmetį siekė 73 procentus.

„Air Baltic“ demonstruoja labai stiprius rezultatus, nuosekliai plėsdama veiklos apimtis. Šiemet tikimės geresnių nei pernai rezultatų. Vis dėlto, būtina įvertinti tokius makroekonominius veiksnius kaip naftos kaina ar JAV dolerio kursas, kurie gali koreguoti verslo sąlygas“, – pranešime spaudai cituojamas bendrovės vadovas Martinas Gaussas.

„Naujajame verslo plane „Destination 2025“ numatėme dviženklį augimą. Pasiūlydami naujų tiesioginių skrydžių iš visų Baltijos šalių sostinių tikimės išlikti regiono lyderiais“, – sakė M.Gaussas.

Gegužės pabaigoje „Air Baltic“ paskelbė su Kanados lėktuvų gamintoju „Bombardier Commercial Aircraft“ pasirašiusi 30-ies orlaivių „Bombardier CS300“ pirkimo sutartį. Ja numatyta dar 30 tokių lėktuvų užsakymo galimybė.

Pirmuosius iš 2015-2016 metais užsakytų 20-ies 145-ių vietų „Bombardier CS300“ Latvijos oro vežėja gavo 2016-ųjų pabaigoje. Šių metų pabaigoje bendrovės žinioje turėtų būti 14 tokių lėktuvų, o likusieji bendrovei bus perduoti iki 2019-ųjų pabaigos.

Pernai Latvijos skrydžių bendrovė fiksavo savo istorinį keleivių skaičiaus rekordą – 3,523 mln. žmonių, o tai – 22 proc. daugiau nei užpernai. Pajamos augo 19,6 proc. iki 353,6 mln. eurų, grynasis pelnas – nuo 120 tūkst. eurų iki 4,703 mln. eurų.

„Air Baltic“ aptarnauja daugiau kaip 70 oro linijų iš Rygos, Vilniaus ir Talino.

80,05 proc. „Air Baltic“ akcijų valdo valstybė, likusias 20 proc. – Danijos investuotojui Larsui Thuesenui priklausanti bendrovė „Aircraft Leasing 1“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis