Pernai „Air Baltic“ audituotos pajamos augo 23,1 proc. iki 503,3 mln. eurų, o tai reiškia, kad šiemet jos gali sunykti beveik triskart.
2020-ųjų pradžioje bendrovė šiems metams planavo 575 mln. eurų pajamas.
M.Gaussas taip pat sakė, kad dabar „Air Baltic“ siūlo skrydžius maždaug 10 maršrutų, tačiau rudenį jų skaičius gali smarkiai išaugti.
Dėl koronaviruso pandemijos ir valstybių įvestų griežtų judėjimo apribojimų „Air Baltic“ visus skrydžius iš Baltijos šalių sustabdė kovo 17-ąją ir pamažu juos pradėjo atnaujinti po dviejų mėnesius, per šį laikotarpį vykdžiusi tik specialius repatriacijos reisus.
Anot M.Gausso, dėl to bendrovė buvo priversta atleisti beveik 700 darbuotojų, tačiau beveik visiems jiems „buvo garantuota, jog „Air Baltic“ pasikvies juos atgal, kai tik situacija pagerės“.
„Darbuotojų susigrąžinimas gali prasidėti jau artimiausiu metu“, – sakė jis.
Praėjusiais metais „Air Baltic“ fiksavo tiek pervežtų keleivių, tiek ir pergabentų krovinių visų laikų rekordus. Palyginti su 2018-aisiais, keleivių srautas padidėjo 22,1 proc. iki 5,049 mln. tonų, krovinių – 21 proc. iki 14,8 tūkst. tonų.
Į lėktuvų parko atnaujinimą ir plėtrą daug investuojanti oro vežėja 2019-aisiais patyrė 7,73 mln. eurų grynąjį nuostolį (užpernai uždirbo 5,4 mln. eurų grynojo pelno), nors jos pelnas iki mokesčių, palūkanų ir amortizacijos atskaičiavimų (EBITDA) augo 33,9 proc. iki 124,7 mln. eurų.
Šio mėnesio pradžioje Latvijos vyriausybė pranešė „Air Baltic“ pagrindinį kapitalą valstybės lėšomis ketinanti didinti ne daugiau kaip 250 mln. eurų. Kapitalo injekcija šia maksimalia suma valstybei priklausančio bendrovės akcinio kapitalo dalį padidintų nuo 80,05 proc. iki 91 procento. Likusios „Air Baltic“ akcijos priklauso Danijos investuotojo Larso Thueseno įmonei „Aircraft Leasing 1“.