Ketvirtadienį pasirašyta sutartis numato, jog 132 mln. eurų naujo kapitalo bus investuota į „Air Baltic“ modernizavimą ir verslo planą „Horizon 2021“.
Latvijos vyriausybė tikisi per dvejus metus nacionalinei oro vežėjai rasti strateginį investuotoją, jį rinkdamasi iš didelių oro vežėjų arba lėktuvų gamintojų.
„Air Baltic“ – išskirtinis vežėjas unikalioje rinkoje Rygoje, kurią galima laikyti esmine Baltijos šalių regione. Puikias ateities galimybes „Air Baltic“ taip pat turi Vilniuje ir Taline. Džiaugiuosi, kad jau užbaigėme susitarimą ir galime toliau tęsti augimo scenarijaus įgyvendinimą“, – „Air Baltic“ pranešime spaudai cituojamas R.D.Montagas Girmesas.
Latvijos parlamentas gruodį pritarė šiam sandoriui su sąlyga, kad „Air Baltic“ ir jos antrinės įmonės negalės pirkti, nuomoti ar kitaip naudoti įrangos, gaminamos karinės pramonės kompleksų ar jų filialų, kuriems taikomos sankcijos, įvestos Europos Sąjungos ar tarptautinės bendruomenės ir ratifikuotos Latvijos.
Latvijos vyriausybė tikisi per dvejus metus nacionalinei oro vežėjai rasti strateginį investuotoją, jį rinkdamasi iš didelių oro vežėjų arba lėktuvų gamintojų. Į susisiekimo ministro postą pretenduojantis Uldis Augulis ketvirtadienį pareiškė, jog juo gali tapti Kanados lėktuvų gamintojas „Bombardier“, iš kurio „Air Baltic“ planuoja įsigyti lėktuvų.
Anot U.Augulio, tokias galimybes Latvijos vyriausybė svarstė.
Latvijos oro vežėja vasarą pristatė naują verslo planą „Horizon 2021“, kuris numato gerokai pagerinti oro susisiekimą Baltijos regione. Pagal šį planą per penkerius metus „airBaltic“ užtikrins tiesioginius skrydžius 11 maršrutų iš Vilniaus ir tiek pat – iš Talino. Taip pat bus plėčiama skrydžių iš Rygos geografija.
„Air Baltic“ iš Rygos skraido į daugiau nei 60 Europos, Skandinavijos, Rusijos, NVS šalių ir Artimųjų Rytų miestų. Lietuvoje „Air Baltic“ skrydžius vykdo iš Vilniaus ir Palangos oro uostų. Taip pat bendrovė siūlo tiesioginius skrydžius iš Talino.