Vežėjos nuostoliai pernai sudarė 3,3 mlrd. eurų (2,9 mlrd. JAV dolerių).
Pranešime teigiama, kad kapitalo stiprinimo priemonės gali siekti apie 4 mlrd. eurų.
Bendrovė pripažino, kad koronaviruso omikron variantas sutrukdė teigiamoms tendencijoms po geros ketvirtojo ketvirčio pradžios.
„Šiuo nauju žingsniu, susijusiu su kapitalo atkūrimo plano priemonėmis, siekiame toliau atkurti kapitalo padėtį“, – sakoma pranešime.
Bendrovė teigė, kad nepateiks prognozių 2022 metams, augant neapibrėžtumui dėl pandemijos ir terminų, kada Japonija ir Kinija vėl visiškai atvers sienas kelionėms.
„Po geros ketvirtojo ketvirčio pradžios ir vėl atsivėrus JAV lapkričio pradžioje, omikron varianto plitimas gruodį sutrukdė nuosekliam vidutinio nuotolio maršrutų ir vidaus eismo apkrovos didėjimui“, – sakoma pranešime.