„Air France-KLM“ trečiąjį ketvirtį fiksavo 1,7 mlrd. eurų grynuosius nuostolius

„Air France-KLM“ penktadienį pranešė apie didelius nuostolius trečiąjį ketvirtį, kuriuos lėmė dėl COVID-19 pandemijos įvesti tarptautinių kelionių apribojimai, ir pridūrė besitikinti, jog padėtis išliks „sudėtinga“ ir paskutinį šių metų ketvirtį.
Air France
Air France / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Oro linijų grupė pranešime teigė, kad liepos-rugsėjo mėnesiais grynasis nuostolis siekė 1,7 mlrd. eurų, palyginti su 363 mln. eurų pelnu tuo pačiu laikotarpiu prieš metus.

„Užsitęsusi COVID-19 sukelta krizė smarkiai paveikė mūsų trečiojo ketvirčio rezultatus“, – pažymėjo „Air France-KLM“.

Atšaukus ribojamąsias pavasarį įvestas priemones, „Air France-KLM“ stebėjo „teigiamą paklausos atsigavimo tendenciją iki rugpjūčio vidurio“, sakoma pranešime.

Visgi vėliau „keleivių srautų tendencijos pasikeitimas į neigiamą pusę paskatino bendrovę sumažinti rudens ir žiemos laikotarpiu planuotus pajėgumus“, – paaiškino vežėja.

„Paklausos atsigavimo kreivės išlieka neapibrėžta, nes klientų užsakymai yra labiau orientuoti į trumpalaikį laikotarpį ir labai priklauso nuo nustatytų kelionių apribojimų, ypač kalbant apie tolimuosius maršrutus“, – pridūrė bendrovė.

O atsižvelgiant į tai, kad Prancūzija vėl įveda karantiną siekdama sustabdyti antrąją COVID-19 bangą, tai reikštų „naujas kliūtis, kurios apsunkins grupės veiklą“.

Bendrovės trečiojo ketvirčio pajamos sumažėjo iki 2,5 mlrd. eurų, palyginti su 7,6 mlrd. eurų prieš metus.

Tuo tarpu skraidintų keleivių skaičius susitraukė 70 proc. ir siekė 8,8 milijono.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis