Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Air India“ pranešė, kad per įsilaužimą buvo pavogti klientų duomenys

Įsilaužus į bendrovės, aptarnaujančios Indijos nacionalinę vežėją, sistemas buvo pagrobti nenustatyto skaičiaus klientų asmens duomenys, pranešė „Air India“.
„Air India“ lėktuvas
„Air India“ lėktuvas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Įsilaužėliai galėjo gauti 10 metų rinktus duomenis, įskaitant keleivių vardus ir pavardes, pasų ir kreditinių kortelių duomenis, iš Atlantoje įsikūrusios bendrovės SITA keleivių aptarnavimo sistemos, sakoma „Air India“ pranešime.

Apie įsilaužimo mastą vežėja pranešė praėjus beveik trims mėnesiams, kai apie tai pirmą kartą informavo IT sistemų tiekėja.

Pažeidimas, įvykęs vasario pabaigoje, pakenkė ir kai kurių didžiųjų pasaulinių oro linijų bendrovių duomenims. Tuo metu SITA pranešė, kad tarp nukentėjusiųjų yra „Singapore Airlines“, „New Zealand Air“ ir „Lufthansa“.

„Air India“ teigė, kad „labai sudėtinga“ ataka iš viso paveikė beveik 4,5 mln. keleivių duomenis visame pasaulyje, tačiau nenurodė, kiek iš šio skaičiaus buvo jos klientai.

Bendrovė teigė, kad per ataką nebuvo pažeisti jokie slaptažodžių duomenys ir kad ji atlieka tyrimą.

Taip pat bendrovė klientams išsiuntė el. laiškus, rekomenduodama atsargumo sumetimais pakeisti paskyrų slaptažodžius.

„Air India“ pradėjo veikti kaip pašto vežėja 1932 metais.

Nuo 2007 metais įvykusio susijungimo su valstybine vidaus vežėja „Indian Airlines“, ji veikia nuostolingai ir šiuo metu ieško naujų pirkėjų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai