„AirBaltic“ skelbia populiariausias rugpjūčio mėnesio kryptis iš Vilniaus

„AirBaltic“ skelbia mėgstamiausias keleivių rugpjūčio mėnesio kryptis iš Vilniaus – Amsterdamas, Krokuva ir Dubrovnikas. Analizuodama bilietų pardavimus ir kelionių tendencijas, oro bendrovė atpažino įvairias kryptis, kurios 2024 m. rugpjūtį bus populiarios tarp keliautojų.
„airBaltic“ orlaivis
„airBaltic“ orlaivis / „airBaltic“ nuotr.

Iš Vilniaus „airBaltic“ kasdien skraidina į Amsterdamą ir du kartus per savaitę – į Krokuvą ir Dubrovniką. Be to, oro bendrovė neseniai pradėjo ištisus metus du kartus per savaitę vykdyti tiesioginį skrydį iš Palangos į Amsterdamą, kuris tampa vis populiaresnis tarp bendrovės klientų.

Be šių krypčių, rugpjūtį tarp labiausiai mėgstamų „airBaltic“ maršrutų iš Vilniaus taip pat yra Miunchenas, Lisabona, Paryžius ir Nica. Ateinančio mėnesio kelionių pageidavimai rodo didelį susidomėjimą Kroatijos kryptimis, taip pat didžiaisiais Europos miestais, kuriuose galima patirti ir poilsinių, ir verslo kelionių įspūdžių.

Gegužės mėnesį „airBaltic“ išplėtė savo skrydžių tinklą ir pradėjo skraidyti 15 naujų krypčių, įskaitant skrydžius į septynias naujas Pietryčių Europos šalis. Be to, artėjantį žiemos sezoną oro linijų bendrovė planuoja atidaryti šešis naujus maršrutus: iš Vilniaus į Oslą (Torp), iš Rygos į Madeirą, Insbruką, Šarm el Šeichą ir Hurgadą bei iš Talino į Kitilę.

Šiais metais „airBaltic“ iš visų bazių skraidins daugiau nei 130 maršrutų – tai yra rekordinis skaičius – ir užtikrins vieno sustojimo susisiekimą su kitomis pasaulio šalimis per 24 bendrojo kodo partnerius.

„AirBaltic“ iš Vilniaus, Rygos, Talino, Tamperės ir, sezoniškai, Gran Kanarijos, skraidina daugiau nei 130 krypčių Europoje, Artimuosiuose Rytuose, Šiaurės Afrikoje ir Kaukazo regione.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis