Tai leistų organizuoti įvairias vietinį atspalvį turinčias ekskursijas – nuo japoniškų patiekalų gamybos iki treniruočių drauge su ilgojo nuotolio bėgikais Kenijoje.
Iš pradžių, kaip planuojama, naujoji „Airbnb“ paslauga veiks 12 pasaulio didmiesčių, tarp kurių bus Niujorkas, San Fransiskas, Los Andželas, Londonas, Paryžius ir Tokijas. Tačiau jau kitąmet ši paslauga gali išsiplėsti į daugiau nei 50 pasaulio megapolių.
Norimas ekskursijas galima bus pasirinkti jas filtruojant pagal trukmę, kainas ir sritis.
Tiesa, tai jau ne pirmas „Airbnb“ žingsnis siekiant turistams pasiūlyti suasmenintus turus po miestus, kuriose jie apsistoja.
Nuo 2014 m. bendrovė pasiūlė bandomąją funkciją „Local Experience“, kuri, tiesa, interneto svetainėje ar programėlėje matoma ne iš karto.
Tarp čia siūlomų ekskursijų, pavyzdžiui, siūlomas pusantros valandos trukmės pasivaikščiojimas po skirtingus Paryžiaus rajonus už 32 Eur žmogui.
Naujoji „Airbnb“ paslauga pradėta siūlyti kai kuriuose miestuose kompanijai kovojant dėl teisės juose vykdyti savo veiklą. Štai praėjusią savaitę San Fransisko valdžia nusprendė, kad savo būstus šioje platformoje žmonės gali nuomoti tik 60 dienų per metus.