„Airbus“ pasirengusi didinti orlaivių gamybos apimtis Kinijoje

Europos oro linijų bendrovė „Airbus“ ir Kinijos institucijos susitarė stiprinti bendradarbiavimą komercinių orlaivių gamybos srityje bei įgyvendinti įvairias iniciatyvas, susijusias su siaurafiuzeliažių ir plačiafiuzeliažių lėktuvų gamyba Kinijoje, pranešė „Airbus“.
„Emirates Airlines“ lėktuvas „Airbus A380-800“
„Emirates Airlines“ lėktuvas „Airbus A380-800“ / „Scanpix“ nuotr.

Visų pirma, „Airbus“ planuoja padidinti įmonės gamyklos Tiandzino mieste, kurioje surenkami orlaiviai „A320“, pajėgumus. Manoma, kad šioje gamykloje iki šių metų pabaigos bus surenkami 6 orlaiviai per mėnesį.

Kinijos gamyklos pajėgumų didinimas yra numatytas „Airbus“ strategijoje, kuria siekiama iki 2021 metų padidinti pasaulinę gamybą iki 63 orlaivių per mėnesį.

Nuo 2008 metų „Airbus“ klientams Azijoje iš viso pristatė 450 lėktuvų „A320“, pagamintų Tiandzine.

„Airbus“ taip pat planuoja pasirūpinti papildomais gamybos pajėgimais Tiandzine, kad iki 2020 metų antrosios pusės čia būtų surenkami plačiafiuzeliažiai orlaiviai „A350“, kurių pristatymus planuojama pradėti vykdyti 2021 metais.

„Airbus“ vadovas Guillaume Faury ir Kinijos Nacionalinio reformų ir plėtros komiteto vadovas He Lifengas pasirašė susitarimo memorandumą dalyvaujant Kinijos prezidentui Xi Jinpingui ir Prancūzijos prezidentui Emmanueliui Macronui, sakoma „Airbus“ pranešime.

„Teikiame didelę reikšmę mūsų ilgalaikei strateginei partnerystei su Kinija ir šios šalies aviacijos pramone“, – pažymėjo G.Faury.

Praėjusį mėnesį „Airbus“ sumažino komercinių orlaivių gamybos planą šiems metams, tačiau vis dar tikisi pasiekti rekordinį 860 lėktuvų skaičių.

Trečiadienį prekybos sesijos metu Paryžiaus vertybinių popierių biržoje „Airbus“ akcijos pabrango 0,5 procento. Nuo šių metų pradžios jų vertė išaugo 56 procentais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis