Grupė pranešė apie 481 mln. eurų grynuosius nuostolius, palyginti su 40 mln. eurų pelnu per tą patį praėjusių metų laikotarpį.
Pajamos sumenko 15,2 proc. iki 10,6 mlrd. eurų, o tai rodo „didžiulį pandemijos poveikį rinkos aplinkai“, „ypač komercinių orlaivių srityje“, sakoma „Airbus“ pranešime.
Dėl krizės grupė pristatė klientams 40 mažiau orlaivių nei per tą patį 2019 metų ketvirtį.
„Metų pradžia buvo tvirta tiek komerciniu, tiek pramoniniu mastu, tačiau pastebime neišvengiamus COVID-19 pandemijos padarinius“, – pažymėjo „Airbus“ generalinis direktorius Guillaume Faury (Gijomas Fori).
„Esame sunkiausios krizės, kurią kada nors regėjo aviacijos ir kosmoso pramonė, sūkuryje. Įgyvendiname daugybę priemonių, siekdami užtikrinti „Airbus“ ateitį. Priemonių ėmėmės anksti, didindami turimą likvidumą, kad palaikytume finansinį lankstumą“, – teigė bendrovės vadovas.
„Airbus“ per tris mėnesius pristatė 122 lėktuvus, dar 60 buvo pagaminti, tačiau dėl koronaviruso krizės nepristatyti klientams.
„Koreguojame komercinių orlaivių gamybos tempus, atsižvelgdami į klientų poreikius, ir koncentruojamės į grynųjų pinigų taupymą bei ilgalaikę išlaidų struktūrą, kad užtikrintume, jog pagerėjus situacijai, galėsime grįžti prie įprastos veiklos“, – pažymėjo G. Faury.
Jis teigė, jog pramonė dabar pramonė privalo „atkurti keleivių pasitikėjimą oro kelionėmis, kai išmoksime, kaip kartu įveikti šią pandemiją“.
Balandžio pradžioje „Airbus“ pareiškė, kad maždaug trečdaliu sumažino orlaivių gamybą, nes pasaulinės oro linijos atšaukė savo planus, veikiamos precedento neturinčios pramonės krizės padarinių.