Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Airija pradėjo tyrimą dėl to, kaip „Google“ tvarko naudotojų buvimo vietos duomenis

Airijos duomenų apsaugos komisija (DPC) atlieka tyrimą dėl to, kaip Silicio slėnio milžinė „Google“ tvarko naudotojų buvimo vietos duomenis, antradienį pranešė reguliuotoja.
Google logotipas
„Google“ logotipas / Scanpix nuotr.

Komisija nurodė gavusi įvairių Europos naudotojų asociacijų skundų dėl duomenų tvarkymo skaidrumo stokos.

„Tyrimo tikslas yra išsiaiškinti, ar „Google“ turi teisinį pagrindą tvarkyti naudotojų buvimo vietos duomenis ir ar ji vykdo savo, kaip duomenų valdytojos, įsipareigojimus skaidrumo srityje“, – teigė Komisija.

Airijos reguliavimo institucijos yra atsakingos užtikrinti, kad būtų laikomasi Europos bendrojo duomenų apsaugos reglamento, nes „Google“ būstinė Europoje yra įsikūrusi būtent šioje šalyje.

Bendrovėje naujienų agentūrai AFP pareiškė esanti pasirengusi „visapusiškai bendradarbiauti“ su DPC bei reguliavimo institucijomis ir naudotojų asociacijomis visoje Europoje.

„Praėjusiais metais atlikome virtinę produktų pakeitimų, kad pagerintume naudotojų [duomenų tvarkymo] skaidrumo lygį ir buvimo vietos duomenų kontrolę“, – sakoma pranešime.

Nuo gegužės mėnesio „Google“ atžvilgiu taip pat atliekamas tyrimas dėl duomenų apsaugos internetinės reklamos srityje.

Tyrimas dėl buvimo vietos duomenų tvarkymo pradėtas po to, kai „Google“ patronuojančioji įmonė „Alphabet“ pirmadienio vakarą paskelbė nevienareikšmius 2019 metų paskutinio ketvirčio finansinius rezultatus, kurie nusmukdė jos akcijų kainą.

„Alphabet“ ir „Google“ vadovas Sundaras Pichai išsamiai apibūdino keturias prioritetines sritis 2020 metais, įskaitant naudotojų privatumo ir saugumo gerinimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?