Akcizų lemtą smukimą namų rinkoje „Italiana LT“ kompensuos eksportu

Putojančius vynus, vyno gėrimus, brendį gaminanti Kauno bendrovė „Italiana LT“ prognozuoja, kad kitąmet kai kurių produktų rinkoje gali nebelikti dėl nuo balandžio 1-osios didinamo akcizų mokesčio vyno kategorijai.
Šampanas
Akcizų lemtą smukimą namų rinkoje „Italiana LT“ kompensuos eksportu / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Mums, kaip įmonei, vienintelė galimybė – eksportas. Lietuvos rinkoje, kaip suprantame, esame nelabai reikalingi, tad visos jėgos kitąmet bus nukreiptos eksportui didinti“, – „Verslo žinioms“ sakė „Italiana LT“ vadovas Sigitas Zaikauskas.

„Italiana LT“ jau eksportuoja apie 25 proc. produkcijos – be Baltijos kaimynių, produkcija taip pat keliauja į Rusiją, Baltarusiją, o kitąmet planuojama plėsti geografiją į Vidurio Europos šalis, taip pat jau deramasi su partneriais Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis