Jos valdybos pirmininko Manto Kuncaičio teigimu, išaugusią apyvartą lėmė plėtra Rygoje, kur atidarytas naujas prekybos ir pramogų centras „Akropole“. Taip pat – užbaigtas Vilniaus „Akropolio“ atnaujinimo projektas, į kurį investuota 14 mln. eurų, ir kartu su nuomininkais modernizuota beveik pusė pastato ploto.
„Praėjusių metų pajamų augimą iš esmės siejame su Rygos projektu, tačiau prie rezultato reikšmingai prisidėjo ir pokyčiai Lietuvoje veikiančiuose „Akropoliuose“. Pernai Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ naujai atsidarė ar atsinaujino 134, arba daugiau nei penktadalis mūsų nuomininkų, tarp kurių buvo ir visiškai naujų rinkoje prekės ženklų“, – pranešime sako M.Kuncaitis.
Bendri Vilniaus, Klaipėdos, Šiaulių ir Rygos „Akropolių“ prekybos ir pramogų centrų nuomininkų pardavimai palyginamuoju laikotarpiu išaugo 22 proc. iki 697,9 mln. eurų.
„Nors 2019 metai buvo neblogi, šiais metais situaciją mažmeninės prekybos sektoriuje iš esmės pakeitė COVID-19 pandemija. Šiuo metu pagrindinį dėmesį skiriame Lietuvos ir Latvijos „Akropolių“ darbuotojų bei klientų saugumo užtikrinimui, taip pat pirkėjų srautų susigrąžinimui palaipsniui švelninant karantiną“, – sako M.Kuncaitis.
„Akropolių“ įmonių grupės rezultatai skelbiami be bendrovės „Ozo boulingas“, kuri buvo parduota 2019 metų pradžioje, apyvartos. Paskutinį 2019 metų ketvirtį taip pat buvo parduotos įmonės, valdančios 20 ha sklypą Sofijoje, Bulgarijoje, akcijos (sandorio suma, šalių susitarimu, neskelbiama).
„Akropolis Group“ priklauso verslininko Nerijaus Numos valdomai vienai didžiausių verslo grupių Lietuvoje „Vilniaus prekyba“.