BILIETAI LT vadovės Aušros Mockaitės teigimu, sėkmingus devynių mėnesių ir trečiojo ketvirčio finansinius rezultatus daugiausiai lėmė itin platus siūlomų renginių pasirinkimas – per tris šių metų ketvirčius BILIETAI LT pasiūlė daugiau renginių nei pernai per visus metus – virš 3000. „Savo el. parduotuvėje siūlome 70 proc. visų Lietuvoje vykstančių renginių. Manome, jog tai labiausiai ir prisidėjo prie išaugusių pardavimų“, – sako ji.
Įmonės vadovės teigimu, prie sėkmingų rezultatų taip pat ženkliai prisidėjo ir suaktyvėjusi išankstinė prekyba bilietais. „Siekdami skatinti žmones planuotis savo laiką ir pirkti bilietus ne paskutinę minutę, skatinome išankstinę prekybą specialiais pardavimų sprendimais. Pastebėjome, jog išankstiniais bilietais ar abonementu dažniausiai pasirūpina krepšinio fanai ir muzikos gerbėjai“, – sako A. Mockaitė.
BILIETAI LT duomenimis, aktyviausiai antroje metų pusėje renginius lankė kauniečiai, nuo jų nedaug atsiliko pajūrio gyventojai ir svečiai, tuo tarpu vilniečiai buvo gerokai pasyvesni.
Beveik pusę visų BILIETAI LT šiemet parduotų bilietų sudarė internetiniai bilietai. Įmonės vadovės teigimu, tokią internetinių bilietų – „Greitukų“ – paklausą galėjo lemti vis dar populiarėjanti elektroninė prekyba Lietuvoje, taip pat BILIETAI LT investicijos į naujus technologinius bilietų pardavimo skatinimo sprendimus. Ši kompanija pardavimų sistemos modernizavimui bei procesų optimizavimui šiemet skyrė daugiau nei 300 000 litų. Į naują organizatoriams skirtą pardavimų analizės bei kainodaros planavimo įrankį buvo investuota virš 70 000 litų, o svarbiausia sezono inovacija tapo tikslinės auditorijos pasiekiamumo įrankis, kurio įdiegimas viršijo 100 000 litų.
Įmonė šiais metais investavo ne tik į naujausias elektroninių bilietų platinimo technologijas ir pardavimų sprendimus, bet taip pat pradėjo renginių aikštelėse diegti naujausiomis technologijomis paremtą mobilią praėjimo kontrolę. „Naujoji sistema supaprastins ir pagreitins lankytojo patekimą į renginį, o renginio organizatoriams padės patogiau organizuoti įėjimo kontrolę. Tikėtina, jog labiausiai šių inovacijų nauda išryškės vasaros lauko festivalių sezono metu“, – sako A. Mockaitė.
Sėkmingų pardavimų BILIETAI LT tikisi ir metų pabaigoje, nes šventiniu laikotarpiu nacionalinis bilietų platintojas siūlo daug skirtingos tematikos ir pobūdžio renginių. „Bilietai į kalėdinius renginius tirpsta jau dabar. Tiek įmonių kolektyvai, tiek pavieniai asmenys jau suskubo pasirūpinti, kad kuo įdomiau praleistų artėjančio šventinio laikotarpio vakarus arba suteiktų tokią galimybę artimiesiems bei kolegoms, dovanodami jiems ne tik bilietus į konkrečius renginius, bet ir BILIETAI LT dovanų čekius“, – sako įmonės vadovė.
Anot A. Mockaitės, paskutinio metų ketvirčio renginių pasiūla tikrai didelė, tad žmonės gali rinktis renginius pagal jų pobūdį, amžių ar specifines domėjimosi sritis. Mažuosius žiūrovus gali sudominti įvairūs cirkų pasirodymai, vaikams skirti spektakliais, tuo tarpu brandesnei publikai skirti jau klasika tapusių Lietuvos ir užsienio atlikėjų koncertai, operos, teatro spektaklių premjeros ar kiti, kameriniu jaukumu pasižymintys renginiai.
Kaip teigia BILIETAI LT vadovė, laukiamiausi kalėdiniu laikotarpiu – savo gerbėjų ratą jau turintys atlikėjų pasirodymai ir pasaulinio garso įžymybių koncertai, tarp kurių šiemet – „Smokie & Orchestra“, tradicinis šou „Liepsnojantis Kalėdų ledas“ ir vienos garsiausių baleto trupių „Moscow City Ballet“ pasirodymas. Visus šiuos renginius organizuoja didžiausia koncertų ir renginių agentūra Lietuvoje „Makroconcert“.
„Bilietai LT“ yra didžiausias bilietų platintojas Lietuvoje, turintis plačiausią 68 kasų tinklą 16 Lietuvos miestų. Įmonė bendradarbiauja su daugiau nei 200 didžiausių pramoginių bei kultūrinių šalies renginių organizatorių. „Bilietai LT“ priklauso tarptautinei įmonių grupei „BLT Group“.