„Aldi“ ir „Lidl“ užima vis didesnę britų mažmeninės prekybos rinkos dalį

Dauguma Jungtinės Karalystės maisto mažmenininkų trijų mėnesių laikotarpiu iki šių metų rugpjūčio 12 dienos padidino pardavimus, bet jų augimo tempai smarkiai atsiliko nuo pigesnes prekes siūlančių Vokietijos prekybos tinklų „Aldi“ ir „Lidl“, rodo bendrovės „Kantar Worldpanel“ tyrimas.
Prekybos tinklas „Aldi“
Prekybos tinklas „Aldi“ / „Scanpix“/AP nuotr.

Didžiausio šalies mažmeninės prekybos tinklo „Tesco“ pardavimai lyginamuoju laikotarpiu išaugo 1,8 proc., bet įmonės užimama rinkos dalis sumenko 0,5 proc., iki 27,4 procento.

Pagrindinis „Tesco“ konkurentas „Sainsbury's“ pardavimus padidino 1,2 proc., bet šios įmonės užimama rinkos dalis sumenko 0,4 procentinio punkto, iki 15,5 procento.

Amerikiečių „Walmart“ antrinė įmonė „Asda“ pardavimus padidino 2,6 proc., bet jos rinkos dalis sumenko 0,1 proc., iki 15,2 procento.

Vokiečių „Aldi“ pardavimai Jungtinėje Karalystėje pagyvėjo 12,6 proc., o „Lidl“ – 8,6 proc. Abi įmonės užimamą dalį padidino iki atitinkamai 7,6 proc. ir 5,5 proc. (atitinkamai po 0,6 ir 0,3 proc. prieaugis).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų